تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ 16 ربيع ثاني 1446 Saturday, 19 October , 2024

دشمن نابودی بنیان خانواده را هدف گرفته است

  • کد خبر : 12009
  • ۲۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱
دشمن نابودی بنیان خانواده را هدف گرفته است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: تمام محوریت برنامه های تهاجمی دشمن بر ضد اسلام و نظام اسلامی متمرکز بر نابودی بنیان خانواده است و در مقابل این هجمه باید هوشیار بود و برای استحکام بنیان خانواده ها برنامه ریزی و کار جهادی صورت داد.

به گزارش اروم نیوز، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی امام جمعه ارومیه و نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در خطبه های این هفته نماز جمعه ارومیه اظهار داشت:دهه آخر ماه ذی حجه دارای اهمیت فراوانی است و اتفاقات مهمی در این ایام رخ داده است که نیازمند توجه مسلمین و تبیین این اتفاقات است.

امام جمعه ارومیه گفت:روزهای آخر ذی حجه یادآور روز بزرگ مباهله و همینطور نزول سوره هل اتی است که هردو نشانه حقانیت و کرامت اهل بیت علیهم السلام است و لازم است درباره آن صحبت شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به آیه هل اتی و اهمیت خانواده در اسلام افزود: تمام محوریت برنامه های تهاجمی دشمن بر ضد اسلام و نظام اسلامی متمرکز بر نابودی بنیان خانواده است و در مقابل این هجمه باید هوشیار بود و برای استحکام بنیان خانواده ها برنامه ریزی و کار جهادی صورت داد.

حجت الاسلام قریشی در بخش دیگر خطبه ها با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار روز چهارشنبه با مبلغان و علمای حوزه های علمیه کشور گفت:طبق فرموده مقام معظم رهبری اولویت اصلی حوزه های علمیه و علما باید مسئله تبلیغ باشد و باید طبق فرموده ایشان به مبانی فکری و نظری نظام غرب هجوم برد زیرا آن ها از مبانی تهی و ضعیف هستند.

امام جمعه ارومیه در پایان افزود:یکی دیگر از مناسبت های این روزها روز عفاف و حجاب است ، لازم است در جهت ترویج و تثبیت عفاف و حجاب در جامعه با عقلانیت و هشیاری و اخلاق مداری برخورد کرد و در جهت تبیین عواقب بی حجابی و بی عفتی تلاش کرد.

وی تصریح کرد: جوامع غربی که امروزه به عنوان نماد بی عفتی و بی حیایی هستند، امروزه دچار تبعات جبران ناپذیر این سبک زندگی هستند،آمار فرزندان نامشروع و خیانت و سایر رذایل اخلاقی در این جوامع به حدی است که به ورطه سقوط رسیده و بسیاری از مردم غرب از این نوع زندگی خسته شده اند.

پایان پیام

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=12009

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.