تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ 16 ربيع ثاني 1446 Saturday, 19 October , 2024

دشمن از طریق مشروبات الکلی دین مردم را نشانه گرفته است

  • کد خبر : 24807
  • ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷
دشمن از طریق مشروبات الکلی دین مردم را نشانه گرفته است

به  گزارش پایگاه خبری اروم نیوز؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه‌های عبادی و سیاسی نمازجمعه ارومیه ضمن تبریک هفته انتظامی اظهار کرد: تأمین بخش کثیری از امنیت، اقتدار و آرامش جامعه، وابسته به تلاش‌های نیروهای انتظامی است. وی تصریح کرد: نیروی انتظامی در دل مردم به وجود آمده و صلابت، قدرت و روحیه انقلابی […]

به  گزارش پایگاه خبری اروم نیوز؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه‌های عبادی و سیاسی نمازجمعه ارومیه ضمن تبریک هفته انتظامی اظهار کرد: تأمین بخش کثیری از امنیت، اقتدار و آرامش جامعه، وابسته به تلاش‌های نیروهای انتظامی است.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی در دل مردم به وجود آمده و صلابت، قدرت و روحیه انقلابی آن نشان گرفته از مردم و نماد غیرت مردم است.

امام‌جمعه ارومیه تصریح کرد: با تلاش نیروهای نظامی و انتظامی امروزه امنیت در کشور برقرار بوده و عصاره تمام فعالیت‌های نیروی انتظامی که خواسته به حق مردم و ایجاد امنیت در جامعه است.

قریشی با بیان اینکه دشمن از طریق مشروبات الکلی دین مردم را نشانه گرفته است، افزود: بی‌دین کردن، بی‌عفت‌کردن، بی‌حجاب‌کردن، واردکردن، قماربازی و سگ‌بازی در جامعه، تمام ابعاد دشمنی دشمنان اسلام است تا یک کشور انقلابی و موفق را از قدرت تهی کنند.

وی بیان کرد: دشمن در نظر دارند مسائل فرهنگی و دینی را از بین ببرد و بزرگ‌ترین ضربه را از طریق اشاعه مصرف مشروبات الکلی به دین و فرهنگ ما وارد کند؛ اما تلاش‌های مرزبانان و نیروهای نظامی و انتظامی مانع از رسیدن دشمن به این اهداف شوم است.

قریشی ضمن اشاره به بزرگداشت هفته وقف، از تلاش‌های انجام شده در زمینه وقف تشکر کرد و گفت: وقف بخشی از اموال انسان در راه دین، مسئله حائز اهمیتی است؛ بنابراین ضروری است در جهت اشاعه فرهنگ وقف در جامعه تلاش شود.

امام‌جمعه ارومیه با اشاره به اینکه دشمنان در تلاش هستند تا ازدواج سفید و همجنس‌گرایی را در کشور رواج دهند، افزود: ازدواج سفید اساس خانواده را از بین می‌برد.

وی با بیان اینکه، خانواده مسئله مهم و مطرح در جامعه و در دین اسلام نهادی مقدس است، تصریح کرد: در شرایط سخت اقتصادی باید ازدواج‌ها را آسان بگیریم و جوانان را تشویق کنیم، و این‌گونه می‌توانیم با این فرهنگ غلط مقابله کنیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=24807

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.