تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ 16 ربيع ثاني 1446 Saturday, 19 October , 2024

دشمنان انقلاب اسلامی گرفتار خفت و خواری هستند

  • کد خبر : 21056
  • ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳
دشمنان انقلاب اسلامی گرفتار خفت و خواری هستند

به گزارش پایگاه خبری اروم نیوز؛ صبح امروز هم‌زمان با سراسر کشور رژه یگان‌های مسلح استان آذربایجان غربی به مناسبت اولین روز از هفته دفاع مقدس در ارومیه برگزار شد. حجت‌الاسلام قریشی امام‌جمعه ارومیه و نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان غربی در این مراسم با بیان اینکه جنگ بین خیر و شر از ابتدای خلقت […]

به گزارش پایگاه خبری اروم نیوز؛ صبح امروز هم‌زمان با سراسر کشور رژه یگان‌های مسلح استان آذربایجان غربی به مناسبت اولین روز از هفته دفاع مقدس در ارومیه برگزار شد.

حجت‌الاسلام قریشی امام‌جمعه ارومیه و نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان غربی در این مراسم با بیان اینکه جنگ بین خیر و شر از ابتدای خلقت آغاز شده و هنوز هم ادامه دارد گفت: از اول خلقت دو جبهه حق و باطل باهم درگیر بودند؛ درحالی‌که جبهه حق را خداوند هدایت و پشتیبانی می‌کرد و جبهه باطل را شیطان.

وی افزود: بعد از آن که ملت ما به رهبری امام حکومت طاغوت را سرنگون کردند؛ دشمنان علیه انقلاب اسلامی صف‌آرایی کردند و با توسل به صدام ملعون همه‌شان در یک جبهه قرار گرفتند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی در مراسم رژه یگان‌های مسلح؛ به مقاومت ملت ایران در جنگ هشت هم اشاره کرد و گفت: مردم به دستور امام خمینی تمام‌قد در مقابل دشمن متجاوز ایستادند و هشت سال با شهادت‌طلبی اجازه ندادند یک وجب از خاک ایران در دست دشمن باقی بماند و این همان وعده الهی بود که با ایستادگی نصرت الهی نصیب ملت ایران شد.

امام‌جمعه ارومیه با یادآوری سختی‌ها و مشقات آغاز رسالت پیامبر اکرم (ص) برای معرفی اسلام تصریح کرد: پیامبر اسلام هم وقتی ندای اسلام را بلند کردند بت‌پرستان مقابل او و یارانش صف‌آرایی کردند؛ اما ایستادگی پیامبر باعث شد امروز بیش از دو میلیارد مسلمان ندای «لا اله الا الله» سر دهند.

حجت‌الاسلام قریشی به فرازهایی از گفتار امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام در نهج‌البلاغه درباره فشارها طاقت‌فرسای کفار و بت برستان در مقابل مسلمانان اشاره کرد و افزود: حضرت علی در نهج‌البلاغه از سختی‌های آن روز و ایستادگی در مقابل طاغوت و کفار سخن گفته و تأکید می‌کند که وقتی در راه دین صادقانه ایستادیم باعث شد سنت الهی جاری و دشمنان ما خوار شوند.

وی نصرت الهی برای پیروزی در جنگ هشت‌ساله دفاع مقدس را هم حاصل ایستادگی نیروهای مسلح و مردم در مقابل جبهه استکبار دانست و اظهار کرد: وقتی در جنگ هشت‌ساله خداوند دید ملت و نیروهای مسلح چطور ایستادگی کردند؛ بنابراین طبق سنت تغییرناپذیر الهی نصرتش را جاری کرد و امروز می‌بینیم که همه دشمنان ما از بین رفتند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی جنگ ترکیبی را یکی از آخرین حربه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران برشمرد و گفت: اغتشاشات سال گذشته یک نمونه از جنگ ترکیبی دشمن بود؛ اما ملت عقب ننشستند و مثل کوه ایستادند و امسال دیدید که دشمنان چطور خفت و خواری را به جان خریدند و از بین رفتند.

امام‌جمعه شهر ارومیه ظهور حضرت مهدی (عج) را پیروزی نهایی جبهه الهی دانست و تأکید کرد: اطمینان داریم که با تداوم ایستادگی در مقابل جبهه باطل در نهایت پیروزیم و به پیروزی نهایی خواهیم رسید.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=21056

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.