تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ 16 ربيع ثاني 1446 Saturday, 19 October , 2024

دستگیری متهم متواری زندان اوین در مرزهای آذربایجان غربی

  • کد خبر : 24561
  • ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰
دستگیری متهم متواری زندان اوین در مرزهای آذربایجان غربی

به گزارش اروم نیوز ناصر عتباتی در گفتگو با خبرنگار درناسسی از دستگیری علیرضا شهمیری متهم متواری زندان اوین در مرزهای استان آذربایجان غربی خبر داد و اظهار کرد: علیرضا شهمیری شهریورماه امسال برای انجام اقدامات درمانی از زندان اوین اعزام شده بود که در مسیر اقدام به فرار کرده است. رئیس کل دادگستری آذربایجان […]

به گزارش اروم نیوز ناصر عتباتی در گفتگو با خبرنگار درناسسی از دستگیری علیرضا شهمیری متهم متواری زندان اوین در مرزهای استان آذربایجان غربی خبر داد و اظهار کرد: علیرضا شهمیری شهریورماه امسال برای انجام اقدامات درمانی از زندان اوین اعزام شده بود که در مسیر اقدام به فرار کرده است.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی افزود: این فرد یکی از متهمان عمده اخلال در نظم اقتصادی کشور از طریق قاچاق عمده ارز هست که در حین فرار و تلاش برای خروج از مرزهای غربی کشور با صدور دستورات قضایی ویژه و اقدامات سربازان گمنام امام‌زمان عجل‌الله استان آذربایجان غربی دستگیر شد.
عتباتی خاطرنشان کرد: علیرضا شهمیری از محکومان قاچاق ارز امروز – ۱۲ مهرماه – هنگام خروج غیرمجاز در یکی از مرزهای آذربایجان غربی توسط وزارت اطلاعات دستگیر شده است.

وی یادآور شد: این متهم در شهریورماه امسال به بهانه اعزام به دندان‌پزشکی متواری شده بود، امروز هنگام خروج غیرمجاز در یکی از مرزهای آذربایجان غربی توسط وزارت اطلاعات به دست قانون افتاد.

خاطرنشان می‌شود از هنگام متواری شدن این مفسد اقتصادی از زندان، رسانه‌های تروریستی فارسی‌زبان خارج کشور، نظام اسلامی را متهم به تبانی با این مفسد اقتصادی کرده بودند و تلاش می‌کردند به مخاطبان القا کنند که شهمیری طی یک برنامه تعیین شده و با هماهنگی با یکی از مسئولان زندان اوین موفق به فرار شده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=24561

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.