تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ 16 ربيع ثاني 1446 Saturday, 19 October , 2024

دستگیری قاتل فراری شیرازی در آذربایجان‌غربی

  • کد خبر : 27294
  • ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰
دستگیری قاتل فراری شیرازی در آذربایجان‌غربی
 رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی از دستگیری قاتل فراری شیرازی قبل از خروج از مرز با هماهنگی دستگاه قضایی و فراجای استان خبر داد.

ناصر عتباتی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «اروم‌نیور» از دستگیری قاتل فراری شیرازی قبل از خروج از مرز با هماهنگی دستگاه قضایی و فراجای استان خبر داد و اظهار کرد: فردی به هویت و-ک ۳۰ساله در شهر شیراز مرتکب قتل عمدی شده و قصد خروج از مرزهای استان آذربایجان‌غربی را داشت.

عتباتی افزود: موضوع با حساسیت ویژه و با استفاده از ظرفیت‌های قضایی و پلیسی در دستور کار قرار گرفت و با هماهنگی مطلوبی که با پلیس آگاهی ماکو صورت گرفت قاتل شناسایی و دستگیر و در اختیار دستگاه قضایی قرار گرفت.

رئیس‌کل دادگستری استان آذربایجان‌غربی تصریح کرد: متهم قاتل در بازجویی اولیه به قتل مرحوم م.ت در ۳۰ مهرماه سال جاری با استفاده از ضربات چاقو در شیراز اعتراف کرد.

وی با قدردانی از همکاری مؤثر نیروی انتظامی در تعقیب و مجازات مجرمان ادامه داد: امنیت جانی و روانی مردم خط‌قرمز دستگاه قضایی است و با کسانی که شهروندان را به مخاطره می‌اندازند، برخوردهای بازدارنده و قاطع قانونی و قضایی معمول خواهد شد.

عتباتی با بیان اینکه سنگر دادگستری سنگر اجرای عدالت و احقاق حق است اظهار کرد: باید نسبت به حقوق مردم و حقوق حاکمیت تمام تلاش و کوشش خود را به کار بست تا موجبات رضایت مردم و رضایت خداوند متعال را فراهم نمود.

وی افزود: دستگاه قضایی تولیدکننده امنیت و صیانت کننده از امنیت مردم است و وقتی مردم به این دستگاه مراجعه می‌کنند ضمن احساس امنیت از تظلم‌خواهی یقین داشته باشند و می‌بایست مردم به معنی واقعی کلمه قوه قضاییه را ملجأ و پناهگاه خود بدانند.

زهرا زارع

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=27294
  • نویسنده : زهرا زارع

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.