تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ 16 ربيع ثاني 1446 Saturday, 19 October , 2024
رئیس اداره ورزش و جوانان میاندوآب خبر داد:

درخشش کاراته‌کاران میاندوآبی در مسابقات بین‌المللی

  • کد خبر : 27429
  • ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶
درخشش کاراته‌کاران میاندوآبی در مسابقات بین‌المللی
رئیس اداره ورزش و جوانان میاندوآب از درخشش کاراته‌کاران این شهرستان در مسابقات بین‌المللی جام ایران‌زمین خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «اروم نیوز»، امیر محمدیان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، با اشاره به درخشش کاراته‌کاران میاندوآبی در مسابقات بین‌المللی، اظهار کرد: هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی کاراته جام ایران‌زمین در سالن ۱۲ هزارنفری آزادی تهران برگزار شد که در این مسابقات کاراته‌کاران میاندوآب خوش درخشیدند.

رئیس اداره ورزش و جوانان میاندوآب افزود: در این مسابقات ورزشکاران میاندوآب توانستند دو مدال طلا دو نقره و سه برنز را کسب کنند.

وی گفت: در این مسابقات «سبحان عظیم‌زاده» و «حسین ایران‌نژاد» به مدال طلا، «امیررضا فرجی نیا» و «ارسطو بختیاری» به مدال نقره و «ابوالفضل قنبر لو»، «محمدرضا خیری» و «امیرحسین فرجی نیا» به مدال برنز دست یافتند.

محمدیان با اشاره به اینکه مربیگری این تیم را «مالک حق نظری» بر عهده داشت، تصریح کرد: همچنین تیم کومیته باشگاه حق نظری نیز به‌عنوان نماینده آذربایجان غربی در این دوره از رقابت‌ها شرکت کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان میاندوآب با اشاره به درخشش ورزشکاران میاندوآبی در مسابقات مختلف ورزشی، اظهار کرد: کاراته یکی از رشته‌های ورزشی است که میاندوآب همواره در آن خوش درخشیده و ورزشکارانی نیز به تیم ملی از این شهرستان راه‌یافته‌اند.

وی گفت: تاکنون چندین ورزشکار در رده‌های سنی مختلف از این شهرستان در مسابقات جهانی و آسیایی موفق به کسب مدال‌های رنگارنگ شده و برای کشور عزیزمان افتخارآفرینی کرده‌اند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=27429

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.