تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ 16 ربيع ثاني 1446 Saturday, 19 October , 2024

خارج کردن توده ۴/۵ کیلویی از شکم زن بوکانی

  • کد خبر : 9735
  • ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۸:۴۸
خارج کردن توده ۴/۵ کیلویی از شکم زن بوکانی

به گزارش اروم نیوز به نقل از کانی پرس؛ سالار زایر روز شنبه دهم تیرماه سالجاری در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار گفت: این بیمار که خانم ۵۳ساله بود با علایمی همچون درد شکم و بزرگ‌شدن آن از مدت‌ها قبل به بیمارستان شهید دکتر قلی‌پور بوکان مراجعه کرده بود. وی ادامه داد: پس از معاینه‌های […]

به گزارش اروم نیوز به نقل از کانی پرس؛ سالار زایر روز شنبه دهم تیرماه سالجاری در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار گفت: این بیمار که خانم ۵۳ساله بود با علایمی همچون درد شکم و بزرگ‌شدن آن از مدت‌ها قبل به بیمارستان شهید دکتر قلی‌پور بوکان مراجعه کرده بود.

وی ادامه داد: پس از معاینه‌های اولیه توسط پزشک و انجام آزمایش‌های لازم و سونوگرافی توسط متخصص زنان و زایمان، وجود یک توده بزرگ در رحم این بیمار تشخیص داده شد.

زایر گفت: این توده بزرگ از منشا رحم بوده و باتوجه‌به ضخامت و بزرگی سایز توده و بزرگ‌شدن شکم، بیمار به‌صورت اورژانسی به اتاق عمل انتقال داده شد.

سرپرست بیمارستان بوکان اضافه کرد: پس از عمل جراحی این زن که حدود یک ساعت به طول انجامید، این کیست به‌صورت کامل و بدون پارگی از رحم بیمار با موفقیت خارج شد.

وی با بیان اینکه این عمل توسط گروه مجهز جراحی به سرپرستی دکتر “شیرین نصیری” متخصص زنان و زایمان شهرستان بوکان انجام شد، افزود: کیست خارج شده از رحم بیمار جهت آزمایش به آسیب‌شناسی بیمارستان بوکان فرستاده شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=9735

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.