تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ 16 ربيع ثاني 1446 Saturday, 19 October , 2024

حجاب از حوزه‌های اصلی جنگ ترکیبی است

  • کد خبر : 11590
  • ۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸
حجاب از حوزه‌های اصلی جنگ ترکیبی است

امام‌جمعه چهاربرج گفت: یکی از موضوعاتی که دشمنان بر روی آن برنامه‌ریزی کرده و در جنگ ترکیبی نیز به سراغ آن رفته‌اند، مقوله حجاب است.

به گزارش اروم نیوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین اصغر جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به نقش‌آفرینی بانوان ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف، اظهار کرد: بانوان ایرانی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با رعایت مرزهای حجاب و عفاف توانسته‌اند، برنامه‌ریزی‌های نظام سرمایه‌داری غرب را برهم زنند؛ لذا امروز کینه غرب از زنان مسلمان ایرانی به اوج خود رسیده است.

امام‌جمعه چهاربرج افزود: امروز حضور گسترده و روزافزون زنان در میادین تربیت علمی و اصولی، تحصیلی و ورزشی و مدیریتی چهره موفقی از زن مسلمان ایرانی به نمایش گذاشته و دشمنان نمی‌توانند این را تحمل کنند.

وی گفت: یکی از موضوعاتی که دشمنان بر روی آن برنامه‌ریزی کرده و در جنگ ترکیبی نیز به سراغ آن رفته‌اند، مقوله حجاب است و از این طریق می‌خواهند بانوان موفق ایران اسلامی را به انحراف بکشانند.

جلالی با بیان اینکه حجاب به معنای انزوای زنان نیست و زنان موفق ایرانی در عرصه‌های مختلف آن را نشان داده‌اند، تصریح کرد: نهادینه‌سازی فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه یکی از مهم‌ترین ضروریات است.

امام‌جمعه چهاربرج اظهار کرد: نهادینه‌سازی فرهنگ عفاف و حجاب به‌عنوان یکی از ضرورت‌های باورهای دینی مستلزم برنامه‌ریزی صحیح در سه حوزه فرد، خانواده و جامعه ضروری است که باید موردتوجه مسئولان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه باید اصول کنشگری در عرصه عفاف و حجاب جدی گرفت و عملیاتی کرد، گفت: باید اینکه زنان آگاه، الگوی زن مسلمان را نشان داده و برای ترویج حجاب کار تحقیقی و تبلیغی کرده و خانم‌ها را باحجاب و فواید آن آشنا کنید.

جلالی اظهار کرد: تبیین اهمیت شرعی و منطقی حجاب، تبیین احساس آسایش ناشی از حجاب، حل مشکل کم پوششی در ادارات، نهی‌ازمنکر بامحبت و مدارا و اینکه اجازه نداد توهین‌کنندگان به حجاب جولان دهند، از دیگر راهکارها در این زمینه است.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=11590

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.