تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ 16 ربيع ثاني 1446 Saturday, 19 October , 2024

جمع‌آوری معتادان متجاهر ارومیه در دستور کار قرار می‌گیرد  

  • کد خبر : 21675
  • ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰
جمع‌آوری معتادان متجاهر ارومیه در دستور کار قرار می‌گیرد    

حسین مجیدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری اروم نیوز، با اشاره به جمع‌آوری معتادان متجاهر در ارومیه، اظهار کرد: یکی از سیاست‌های جدی دستگاه قضایی در استان رسیدگی به مشکلات و معضلات اجتماعی سطح جامعه در راستای احیای حقوق عامه است. دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان غربی تصریح کرد: در روزهای گذشته […]

حسین مجیدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری اروم نیوز، با اشاره به جمع‌آوری معتادان متجاهر در ارومیه، اظهار کرد: یکی از سیاست‌های جدی دستگاه قضایی در استان رسیدگی به مشکلات و معضلات اجتماعی سطح جامعه در راستای احیای حقوق عامه است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان غربی تصریح کرد: در روزهای گذشته طی بازدیدی که بدین منظور از برخی از ساختمان‌های ناایمن و محل‌های استعمال مواد مخدر در محله آغداش و شورش در ارومیه صورت گرفته بود، دستور جمع‌آوری معتادان متجاهر صادر شد.

وی عنوان کرد: در این دستور مقرر شد اکیپی از کارشناسان راه و شهرسازی، شهرداری و نیروی انتظامی به تفکیک هر کلانتری با مسئولیت رئیس کلانتری هر حوزه تشکیل و تمامی ساختمان‌های ناایمن شناسایی شود.

مجیدی تصریح کرد: بنابراین اگر در حین بازدید از ساختمان‌های ناایمن، چنانچه ساختمانی محل استعمال مواد مخدر و خانه فساد باشد، ضمن گزارش به دادستانی مرکز استان، اخطارهای قانونی لازم صادر و طبق قانون شهرداری‌ها اقدام شود.

وی با توصیه به شهروندان از حیث خطرات ناشی از اجاره ساختمان‌های ناایمن، به مشاوران املاک هشدار داد و گفت: در صورت انعقاد قرارداد اجاره ساختمان‌های ناایمن و تهدید جان و مال شهروندان ازاین‌حیث برخوردهای قانونی لازم انجام خواهد شد.

مجیدی در پایان با صدور دستور به شهرداری ارومیه تا‌کید کرد: چنانچه هریک از ساختمان‌های ناایمن تخریب گردد و شهرداری نیز موظف است در راستای نشاط آفرینی محیط اقدام به رنگ‌آمیزی دیوارهای باقیمانده از تخریب نماید و نسبت به بازسازی محل اهتمام ویژه‌ای داشته باشد.

انتهای خبر /

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=21675

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.