تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ 16 ربيع ثاني 1446 Saturday, 19 October , 2024

جای خالی نام شهدای امنیت و سلامت در کوچه‌های ارومیه

  • کد خبر : 24498
  • ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲:۰۷
جای خالی نام شهدای امنیت و سلامت در کوچه‌های ارومیه

رقیه وکیلی – یکی از اولویت‌های مهم شهرداری‌ها و شورای شهر نام‌گذاری اسامی مناسب بر معابر، کوچه‌ها و خیابان‌ها است.بیش از سه سال است که از شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور و به طبع آن در سطح استان و شهر ارومیه گذشته است طی شیوع این ویروس، عزیزان بسیاری را از دست داده‌ایم. در […]

رقیه وکیلی – یکی از اولویت‌های مهم شهرداری‌ها و شورای شهر نام‌گذاری اسامی مناسب بر معابر، کوچه‌ها و خیابان‌ها است.بیش از سه سال است که از شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور و به طبع آن در سطح استان و شهر ارومیه گذشته است طی شیوع این ویروس، عزیزان بسیاری را از دست داده‌ایم.

در این راستا طی این بحران، بودند افرادی که جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و با تمام توان خود، برای پاسداری و پرستاری از بیماران کرونایی آستین همت بالا زدند و تعدادی نیز از مدافعان سلامت جان خود را از دست دادند و شهید شدند.

در این میان طی سال گذشته بر اثر اغتشاشات به وجود آمده نیز عزیزانی از مدافعان امنیت نیز برای پاسداری از جان مردمان و وطن خود جان خود را از دست دادند و خالصانه در برابر منافقان ایستادند.

انتظار می‌رود برای گرامیداشت و زنده نگهداشتن یاد و خاطره این عزیزان طبق بیانات رهبری که همه وظیفه داریم نام‌های نورانی شهیدان را تکریم کرده و عظمت جایگاه آنان را در یادها ماندگار سازیم خیابان، معابر و کوچه‌ای به نام شهدای سلامت و امنیت نام‌گذاری شود.

شهرستان ارومیه سه شهید سلامت را تقدیم وطن کرده است و در اغتشاشات اخیر شهید عباس فاطمیه جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و شهید راه امنیت در شهر و دیار خود شده است.

سوال اینجاست چرا تاکنون مسوولان مربوطه اقدام به نام‌گذاری خیابانی به نام این عزیزان نکرده است؟

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=24498

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.