تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ 16 ربيع ثاني 1446 Saturday, 19 October , 2024

توقیف 1400 وسیله نقلیه از ابتدای امسال در بوکان

  • کد خبر : 25927
  • ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۸:۱۰
توقیف 1400 وسیله نقلیه از ابتدای امسال در بوکان

رئیس پلیس بوکان از توقیف یک هزار و ۴۰۰ خودرو و متور سیکلت متخلف طی هفت ماهه گذشته سال جاری در این شهرستان خبر داد.
فرمانده انتظامی بوکان از توقیف یک هزار و ۴۰۰ وسیله نقلیه طی هفت‌ماهه اول سال جاری در بوکان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اروم نیوز، سرهنگ موسی بهاری در گفتگو با خبرنگار کانی پرس با اعلام این خبر، اظهار کرد: در راستای ارتقای آرامش اجتماعی و انضباط ترافیکی از ابتدای امسال تاکنون ۳۰۲ دستگاه موتورسیکلت و یک هزار و 142 دستگاه انواع خودرو توقیف شده است.

فرمانده انتظامی بوکان افزود: مزاحمت برای شهروندان، عدم نصب پلاک، مخدوش نمودن پلاک، تخلفات حادثه‌ساز، تغییر در فیزیک و ظاهر خودرو مانند تغییر ارتفاع، شیشه دودی، نصب اگزوز و تجهیزات با صدای آزاردهنده، مزاحمت‌های مدارس و مرحله‌های شبانه از جمله دلایل توقیف این وسایط نقلیه بوده است.

وی با اشاره به اینکه توقیف خودرو ۷۷ درصد و موتورسیکلت ۴۷ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته در بوکان افزایش‌یافته است، تصریح کرد: پلیس با رانندگانی که با وسائط نقلیه خود اقدام به مزاحمت و یا تخلفات حادثه‌ساز کرده و یا در ظاهر وسیله و یا هویت آن تغییر ایجاد کنند؛ برابر قانون برخورد می کند.

بهاری تصریح کرد: یکی از علل اصلی مشکلات ترافیک بوکان، عدم تناسب زیرساخت‌های قدیمی شهر خصوصاً در مسیرهای اصلی شهر با رشد جمعیت انسانی و تعدد وسایل نقلیه است.

وی افزود: برابر مصوبات شورای ترافیک، اقداماتی در جهت تسهیل در آمدوشد انجام‌گرفته و اقداماتی نیز در دست تدوین و اجرا می‌باشد.

فرمانده انتظامی بوکان با اشاره به تجلیل از رانندگان برتر ترافیکی در این شهرستان، خاطرنشان کرد: در این مراسم از ۴۰ راننده برتر ترافیکی که بر اساس شاخص‌های استاندارد انتخاب شدند تجلیل به عمل آمد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=25927

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.