تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ 16 ربيع ثاني 1446 Saturday, 19 October , 2024

تغییر معادلات منطقه با عملیات طوفان الاقصی

  • کد خبر : 25244
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳
تغییر معادلات منطقه با عملیات طوفان الاقصی

امام‌جمعه پلدشت گفت: عملیات طوفان الاقصی، معادله مواجهه با رژیم صهیونیستی را تغییر داد.

به گزارش اروم نیوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین وحید طالبی در گفتگو با خبرنگار آراز سسی با اشاره به با اشاره به عملیات طوفان الاقصی، اظهار داشت: عملیات طوفان الاقصی جوانان فلسطینی که در دفاع از قدس شریف و در جواب جنایات مستمر این رژیم کودکش بود نشان از تسریع و تسهیل سقوط این غده سرطانی دارد.

وی تصریح کرد: امروز جوانان فلسطینی وارد نبرد شرافت، مقاومت و کرامت شده‌اند و ان‌شاءالله نتیجه آن آزادی قدس شریف و نابودی رژیم کودک کش است.

طالبی اظهار کرد: محاصره مردم فلسطین در غزه، انجام اقدامات امنیتی در کرانه باختری، هتک حرمت مسجدالاقصی، هتک حرمت مقدسات مسیحیان، سیاست تبعیض نژادی و غیره از جمله اقداماتی است که رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین مرتکب می‌شود که مردم دیگر تحمل وقوع این وقایع را ندارند.

امام‌جمعه پلدشت افزود: عملیات طوفان الاقصی، معادله مواجهه با رژیم صهیونیستی را تغییر داد و این عملیات هیبت دروغین رژیم صهیونیستی را شکست و کابوس نابودی رژیم صهیونیستی را به حقیقتی نزدیک برای آنان تبدیل کرد.

وی اظهار کرد: وضعیت بقای رژیم غاصب اسرائیل بعد از شروع عملیات طوفان الاقصی بسیار سست‌تر از گذشته شده است و از امروز تعریف متفاوتی از این رژیم در دنیا رقم می‌خورد.

امام‌جمعه پلدشت گفت: بنای این خانه عنکبوت بر خیانت، جنایت و کشتار استوار بود این خانه سست‌بنیاد هم اکنون در حال ریزش است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=25244

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.