تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ 16 ربيع ثاني 1446 Saturday, 19 October , 2024

تصادف دو دستگاه خودروی سواری پژو ۵ فوتی و مصدوم برجای گذاشت

  • کد خبر : 19237
  • ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۰:۱۵
تصادف دو دستگاه خودروی سواری پژو ۵ فوتی و مصدوم برجای گذاشت

حمید محبوبی در گفتگو با خبرنگار اروم نیوز اظهار کرد: ساعت ۱۶:۱۸ پنجشنبه ۱۶ شهریورماه ۱۴۰۲؛ در محور بوکان به میاندوآب (مابین روستای حسین مامه و قلعه رسول سیت) دو دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ با هم تصادف کردند. وی تصریح کرد: نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات ملالر شهرستان بوکان بلافاصله به محل حادثه […]

حمید محبوبی در گفتگو با خبرنگار اروم نیوز اظهار کرد: ساعت ۱۶:۱۸ پنجشنبه ۱۶ شهریورماه ۱۴۰۲؛ در محور بوکان به میاندوآب (مابین روستای حسین مامه و قلعه رسول سیت) دو دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ با هم تصادف کردند.

وی تصریح کرد: نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات ملالر شهرستان بوکان بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

سرپرست هلال‌احمر آذربایجان غربی عنوان کرد: این حادثه یک فوتی و چهار مصدوم داشت که مصدومین بعد انجام اقدامات اولیه و پیش بیمارستانی به مرکز درمانی انتقال و فوتی این حادثه نیز به مراجع ذی‌صلاح تحویل شد.

وی به شهروندان و مسافران توصیه کرد: با توجه آغاز فصل بارندگی و لغزنده بودن جاده‌ها، رانندگان به‌منظور جلوگیری از حوادث دلخراش رانندگی، قوانین را رعایت کرده و با سرعت مجاز حرکت کنند و در هنگام بروز حوادث جاده‌ای با شماره‌تلفن ۱۱۲ ندای امداد تماس گرفته و از خدمات امداد و نجات بهره‌مند شوند.

محبوبی درباره رعایت نکات ایمنی هنگام رانندگی و سفر گفت: بررسی فنی خودرو پیش از حرکت، خواب کافی راننده، پرهیز از عجله در سفر با خودرو کنارگذاشتن تلفن همراه، برنامه‌ریزی در مسیر، حفظ هوشیاری و پرهیز از خوردن در هنگام رانندگی از مواردی است که موجب کاهش اشتباهات رانندگی و در نتیجه کاهش تصادفات می‌شود.

انتهای خبر /

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=19237

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.