تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ 16 ربيع ثاني 1446 Saturday, 19 October , 2024

تصادف در محور مهاباد – میاندوآب

  • کد خبر : 56128
  • ۰۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۹:۴۹
تصادف در محور مهاباد – میاندوآب
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: تصادف در محور جاده مهاباد _ میاندوآب دو مصدوم برجای گذاشت.

سردار فداکار مکری در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی اروم‌نیوز اظهار کرد: با توجه به تماس شهروندان با آتش‌نشانی، جمعه ۳ فروردین‌ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۲۰، مبنی‌بر واژگونی در محور جاده مهاباد_ میاندوآب به وقوع پیوسته و به مرکز آتش‌نشانی و خدمات ایمنی مهاباد گزارش شده است.

وی با اشاره به حادثه تصادف بین دو دستگاه سواری پراید و پژو در محور مهاباد_میاندوآب رخ‌داده عنوان کرد: براساس تحقیقات انجام شده دو نفر بر اثر تصادف در این محور مصدوم شده، علت تصادف در دست بررسی قرار دارد و این موضوع نشان می‌دهد که نیاز به بررسی دقیق‌تر و تحلیل عمیق‌تر این مسئله وجود دارد.

فداکار مکری بیان کرد: در این عملیات برای تأمین ایمنی بلافاصله، ایستگاه شماره دو آتش‌نشانی مهاباد و یک اکیپ مجزا جهت اطفای حریق وایمن سازی محیط به محل حادثه اعزام شدند تلاش‌های بیشتری نیز در جهت افزایش امنیت و کاهش خطرات حادثه صورت گرفت.

وی افزود: این حادثه خوشبختانه خسارت جانی نداشته اما خسارت مالی در پی داشته است بر اساس تحقیقات و گزارشات دریافتی علت اصلی این تصادف سرعت غیرمجاز بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد اظهار کرد: در این عملیات نیروهای سازمان آتش‌نشانی مهاباد مصدومین خودرو پراید و پژو را رهاسازی کرده و با هماهنگی فوریت های پزشکی مصدوم را تحویل ماشین آمبولانس داده تا مصدوم را به نزدیک‌ترین مراکز درمانی منتقل شدند.

فداکار مکری خاطرنشان کرد: به همشهریان توصیه می‌شود از اقداماتی که ممکن است منجر به تصادف می‌شود، ازجمله سرعت غیرمجاز،استفاده از تلفن همراه خودداری کنند در صورت مشاهده هر گونه حادثه، لطفاً فوراً به ارگان‌های مربوطه اطلاع دهید.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌‌ غربی واقع شده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=56128

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.