تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ 16 ربيع ثاني 1446 Saturday, 19 October , 2024

ترویج جنگ‌های مذهبی یکی از راهبردهای دشمنان برای اختلاف‌افکنی است

  • کد خبر : 23554
  • ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰:۰۵
ترویج جنگ‌های مذهبی یکی از راهبردهای دشمنان برای اختلاف‌افکنی است

ماموستا مامد کلشی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار اروم نیوز، با بیان اینکه وحدت، لازمه ازبین‌بردن دشمنان نظام و انقلاب است، اظهار کرد: یکی از راه‌های رسیدن به تقوا، هوشیاری در برابر توطئه‌های دشمنان و حفظ برادری، وحدت و انسجام در جامعه اسلامی است. وی تصریح کرد: وحدت مسلمانان با شعار محقق نمی‌شود؛ بنابراین انسجام مسلمانان جهان جزو […]

ماموستا مامد کلشی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار اروم نیوز، با بیان اینکه وحدت، لازمه ازبین‌بردن دشمنان نظام و انقلاب است، اظهار کرد: یکی از راه‌های رسیدن به تقوا، هوشیاری در برابر توطئه‌های دشمنان و حفظ برادری، وحدت و انسجام در جامعه اسلامی است.

وی تصریح کرد: وحدت مسلمانان با شعار محقق نمی‌شود؛ بنابراین انسجام مسلمانان جهان جزو سیره تربیتی پیامبر اکرم (ص) و اهل‌بیت (ع) بوده و از مسائل ضروری روز جوامع اسلامی است که همه باید یکپارچه و هماهنگ حول این محور حرکت کرده و از مسائل تفرقه‌انگیز دوری کنیم.

امام‌جمعه اهل‌سنت ارومیه با بیان اینکه، دشمنان اسلام تاکنون نتوانسته‌اند بین اقوام و مذاهب گوناگون کشور تفرقه ایجاد کنند، افزود: ترویج جنگ‌های مذهبی بین شیعه و سنی یکی از راهبردهای اصلی دشمنان برای اختلاف‌افکنی در میان جوامع اسلامی است.

وی بیان کرد: شیعه و اهل‌سنت هر دو افتخاری بزرگ برای امت اسلام هستند و این کشور متعلق به تمام ایرانیان است و وحدت و یکپارچگی باید سرلوحه همه ملت ایران باشد تا بتوانیم در مقابل توطئه‌های دشمنان پیروز شویم.

کلشی‌نژاد عنوان کرد: از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همین بس است که رویکرد و نگاه یکسان به قومیت‌ها و مذاهب است به‌گونه‌ای که همه مردم از امکانات یکسان بهره‌مند هستند.

وی تصریح کرد: شیعه و سنی بیش از ۹۵ درصد مشترکات دارند؛ اما دشمنان در تلاش هستند تا همین پنج درصد را برای تفرقه‌افکنی اعلم کنند؛ بنابراین مسلمانان باید آگاه باشند تا فرصت اختلاف‌افکنی دست دشمنان نیفتد.

انتهای خبر /

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=23554

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.