تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ 16 ربيع ثاني 1446 Saturday, 19 October , 2024

تبیین جنایات منافقین در کشور برای قشر جوان امری ضروری است

  • کد خبر : 7941
  • ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۲
تبیین جنایات منافقین در کشور برای قشر جوان امری ضروری است

مامد کلشی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار اروم نیوز با اشاره به جنایات منافقین در ۲۸ خرداد سال ۶۷، اظهار کرد: ۲۸ خردادماه یادآور اوج جنایات و خیانت‌های منافقین کوردل نسبت به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران است. وی تصریح کرد: هدف منافقین در این جنایات این بود که ملت ایران را به‌خاطر حمایت […]

مامد کلشی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار اروم نیوز با اشاره به جنایات منافقین در ۲۸ خرداد سال ۶۷، اظهار کرد: ۲۸ خردادماه یادآور اوج جنایات و خیانت‌های منافقین کوردل نسبت به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران است.

وی تصریح کرد: هدف منافقین در این جنایات این بود که ملت ایران را به‌خاطر حمایت از نظام اسلامی تنبیه و پشیمان کنند؛ بنابراین سازمان منافقین به کشتار عمومی مردم عادی روی آورد و آمار ترورهای صورت‌گرفته توسط این سازمان و همراهانش به هزاران نفر رسید.

 

امام‌جمعه اهل‌سنت ارومیه تصریح کرد: تاریخ انقلاب پر است از فراز و نشیب‌ها که هدفشان نابودی کشور ایران است؛ که با همراهی مردم و مسئولان فتنه‌های آنان خنثی شده است.

وی تصریح کرد: بدون شک منافقین کوردل هیچگاه دست از عناد و کینه‌توزی خود برنداشته و دائماً با طراحی عملیات های مختلف در حال برنامه‌ریزی برای ایجاد فتنه و آشوب در کشور هستند.

کلشی‌نژاد با بیان اینکه همگان باید از این مناسبت‌ها و فتنه‌ها درس عبرت بگیریم، بیان کرد: مردم به‌ویژه نسل جوان شناخت دقیقی از جنایات و شرارت‌ها و اهداف منافقین ندارند و زود فریب آنان و جریانات مشابهشان را می‌خورند؛ بنابراین باید در این زمینه شفاف‌سازی صورت بگیرد تا جوانان تحت‌تأثیر آنان قرار نگیرند.

وی تأکید کرد: جریان منافقین در کشور هرگز ریشه ایرانی و دینی نداشته است و بازخوانی این عملیات فرصتی است تا از مسیر جریان منفور نفاق در انقلاب اسلامی درس عبرت بگیریم.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=7941

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.