تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ 16 ربيع ثاني 1446 Saturday, 19 October , 2024

تاکید امام‌جمعه اروميه بر صرفه‌جویی در مصرف آب / ایران سیتره‌اش بر دنیا در حال گسترش است

  • کد خبر : 10942
  • ۱۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
تاکید امام‌جمعه اروميه بر صرفه‌جویی در مصرف آب / ایران سیتره‌اش بر دنیا در حال گسترش است

به گزارش پایگاه خبری اروم نیوز؛ سید مهدی قریشی در خطبه‌ها عبادی و سیاسی نماز جمعه امروز ارومیه با دعوت از اقشار مختلف مردم برای صرفه جویی در مصرف آب، اظهار کرد: باتوجه به کمبود بارش‌ها در کشور، صرفه‌جویی در مصرف آب و انرژی ضروری است. وی با بیان اینکه تلاش آمریکا منزوی کردن ایران […]

به گزارش پایگاه خبری اروم نیوز؛ سید مهدی قریشی در خطبه‌ها عبادی و سیاسی نماز جمعه امروز ارومیه با دعوت از اقشار مختلف مردم برای صرفه جویی در مصرف آب، اظهار کرد: باتوجه به کمبود بارش‌ها در کشور، صرفه‌جویی در مصرف آب و انرژی ضروری است.

وی با بیان اینکه تلاش آمریکا منزوی کردن ایران است، تصریح کرد: توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری مسیر پیشرفت کشور را نشان می‌دهد بنابراین کشور روز به روز قدرتمندتر شده و سیتره‌اش بر دنیا در حال گسترش است.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌ غربی با بیان اینکه دشمنان ایران اسلامی به‌ویژه آمریکا در اهداف خود علیه ایران اسلامی ناکام مانده است افزود: در طول این ۴۴ سال مردم ایران سختی‌ها را تحمل کرده اما از مسیر خارج نشدند.

 

وی بیان کرد: با عنایت خداوند و رهنمودهای مقام معظم رهبری هر روز شاهد بالا رفتن جایگاه کشور در دنیا و افزایش تعاملات هستیم.

قریشی با تبریک عید سعید غدیر و دهه امامت و ولایت، بیان کرد: ایام ذی الحجه و مناسبت‌های مهم همچون دهه امامت و ولایت، فرهنگ غدیر و ولایت را در بدنه جامعه وامت اسلام احیا می‌کند و جامعه بشری امروز برای حرکت نیازمند فرهنگ غدیر و ولایت است.

وی عنوان کرد: تلاش‌های خوب و متعددی توسط مردم، نهادها و دستگاه‌های متولی برای عرض ارادت به امیرالمؤمنین در شهرهای استان انجام شده که قابل تقدیر است.

قریشی با اشاره به روز مالیات بیان کرد: در تمامی کشورها دراند دولت از مالیات است بنابراین در ایران نیز درآمد دولت از همین مالیاتی است که پرداخت می‌شود و باید تلاش شود مالیات بخ درستی پرداخت شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=10942

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.