تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ 16 ربيع ثاني 1446 Saturday, 19 October , 2024

بیش از 25 هزار ازدواج در آذربایجان غربی ثبت شد

  • کد خبر : 17466
  • ۰۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸
بیش از 25 هزار ازدواج در آذربایجان غربی ثبت شد

سعید احمدی در گفتگو با اروم نیوز؛ با اشاره به آمار فوتی‌ها در استان در طول یک سال گذشته اظهار کرد: آمار فوتی در استان در طول یکسال گذشته 16 هزار و 231 نفر گزارش شده است. وی تصریح کرد: از این تعداد فوتی ثبت شده در ثبت‌احوال استان، 9 هزار و 125 مورد مربوط […]

سعید احمدی در گفتگو با اروم نیوز؛ با اشاره به آمار فوتی‌ها در استان در طول یک سال گذشته اظهار کرد: آمار فوتی در استان در طول یکسال گذشته 16 هزار و 231 نفر گزارش شده است.

وی تصریح کرد: از این تعداد فوتی ثبت شده در ثبت‌احوال استان، 9 هزار و 125 مورد مربوط به مردان و هفت هزار و 106 مورد مربوط به بانوان بوده است.

مدیرکل ثبت‌احوال آذربایجان غربی عنوان کرد: آمار مربوط به فوتی‌های استان این‌گونه نشان می‌دهد که 10 هزار و 927 مورد از فوتی‌ها آدرس خود را شهر و تعداد پنج هزار و 304 مورد از روستاها اعلام کرده‌اند.

احمدی با اشاره به آمار ازدواج در استان در طول یک سال گذشته گفت: طی این مدت 25 هزار و 837 مورد ازدواج در استان به ثبت رسیده است که از این تعداد 20 هزار و 877 مورد مربوط به شهر و چهارهزار و 996 مورد مربوط به روستا است.

وی آمار طلاق در استان اشاره کرد و گفت: در طول یک سال گذشته هشت هزار و 550 مورد طلاق در ثبت‌احوال استان به ثبت رسیده است که هفت هزار و 499 مورد مربوط به شهر و یک هزار و 51 طلاق مربوط به روستا ثبت شدهه است.

احمدی گفت: ثبت‌احوال آذربایجان غربی همسو با سیاست‌های سازمان ثبت‌احوال کشور با تهیه تجهیزات مناسب و با پیگیری‌ها و اقدامات صورت‌گرفته در جهت تکمیل اطلاعات پایگاه خانواده که یکی از تکالیف مصرح در 23 پروژه اولویت‌دار دولت الکترونیک است.

وی بیان کرد: لازم به ذکر است سرویس پایگاه خانواده علاوه بر سامانه سهیم در اختیار دستگاه‌های اجرایی از جمله بانک مرکزی، درگاه یکپارچه خدمات دولت هوشمند (ثبت‌نام یارانه) و فراجا قرار گرفته است و هم اینک افراد می‌توانند بخشی از شجره‌نامه خود را که شامل آخرین اطلاعات والدین، فرزندان و همسر خود است در سامانه سهیم قسمت پایگاه اطلاعات خانواده مشاهده کنند.

احمدی در پایان به تعدادی از اقدامات ثبت‌احوال استان آذربایجان غربی در طول دوره زمانی یکسال گذشته از جمله؛ راه‌اندازی تمام‌وقت اداره ثبت‌احوال شهرستان تازه‌تأسیس چهاربرج در راستای تأکیدات مقام عالی استان، عملیاتی کردن صدور کارت موقت شناسائی برای فاقدین شناسنامه، راه‌اندازی و کاربردی کردن سامانه الکترونیکی سهیم با ارائه 19 نوع خدمت غیرحضوری، کسب رتبه برتر دستگاه خدمات‌دهنده در همایش دفاتر پیشخوان استان اشاره کرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=17466

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.