تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ 16 ربيع ثاني 1446 Saturday, 19 October , 2024

بی‌حجابی و کشف حجاب بازی در زمین دشمن است

  • کد خبر : 11593
  • ۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲
بی‌حجابی و کشف حجاب بازی در زمین دشمن است

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتهد جواد شبستری در گفتگو با خبرنگار اروم نیوز؛ با بیان اینکه مبارزه باحجاب سابقه‌ای طولانی در تاریخ دارد، اظهار کرد: از اهداف استعمارگران در تحمیل سیاست کشف حجاب، مبارزه با دین بود چرا که در دین اسلام حجاب به‌عنوان پرده و عفاف زن شناخته می‌شود، ازبین‌بردن این پرده، یکی از راه‌های مبارزه با […]

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتهد جواد شبستری در گفتگو با خبرنگار اروم نیوز؛ با بیان اینکه مبارزه باحجاب سابقه‌ای طولانی در تاریخ دارد، اظهار کرد: از اهداف استعمارگران در تحمیل سیاست کشف حجاب، مبارزه با دین بود چرا که در دین اسلام حجاب به‌عنوان پرده و عفاف زن شناخته می‌شود، ازبین‌بردن این پرده، یکی از راه‌های مبارزه با اسلام در نظر غربی‌ها بود.

وی با بیان اینکه، غربی‌ها برای پیشبرد اهداف و مقاصد خودشان می‌خواهند حیا و حجاب را در جامعه اسلامی از بین ببرند، افزود: مسئله حجاب و عفاف، مسئله‌ای شرعی و قانونی است، دشمن در جنگ ترکیبی به دنبال ازبین‌بردن غیرت زدایی و دین‌زدایی در جامعه است.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: در زمان رضاشاه، مردم متدین در مقابل هجمه‌های دشمنان در خصوص کشف حجاب مقابله کرده و توانستند مسئله حجاب را پررنگ نگه دارند.

شبستری عنوان کرد: امروز هم دشمنان نظام و اسلام با عنوان آزادی به میدان آمده و به دنبال سست کردن اعتقادات زنان در جامعه از طریق کم‌رنگ کردن مسئله حجاب هستند؛ بنابراین باید با تمام توان در مقابل آنان ایستادگی کنیم.

وی گفت: دشمنان با ترویج بدحجابی و بی‌حجابی و کشف حجاب به دنبال گرفتاری و آسیب‌زدن به بنیان خانواده‌ها و ضربه‌زدن به دین اسلام و نظام انقلاب اسلامی هستند.

شبستری با بیان اینکه، باید در مقابل نقشه شوم دشمن دررابطه‌با ترویج بدحجابی ایستادگی کنیم، گفت: ملت ایران با توجه داشته باشند که بی‌حجابی و ترویج بی‌حجابی نوعی بازی در زمان دشمنان قرآن و اسلام است.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان با راه‌انداختن جریان‌های انحرافی به دنبال گمراه‌کردن مردم و جوانان هستند، باید هوشیار بود تا ابزاردست بیگانگان قرار نگیریم.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: اگر ملت ایران اعتقادی به دین و مذهب دارند باید واجبات آن نیز عمل کنند.
وی بیان کرد: اگر کسی هم اعتقادی به حجاب و واجبات دینی ندارد؛ اما در کشور ایران زندگی می‌کند باید به قوانین و مقررات کشور پایبند باشد.

شبستری در پایان خاطرنشان کرد: حجاب زن مسلمان سلاح بسیار خطرناکی برای دشمنان دین و اسلام هست و دشمنان از حجاب زنان مسلمان به‌شدت در هراس هستند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=11593

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.