تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ 16 ربيع ثاني 1446 Saturday, 19 October , 2024

ایران مؤلفه‌های قدرت مختلفی دارد و در مقابل هر تهدیدی آماده است

  • کد خبر : 12500
  • ۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۸
ایران مؤلفه‌های قدرت مختلفی دارد و در مقابل هر تهدیدی آماده است

به گزارش اروم نیوز، سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدحسین رجبی امروز در جشنواره تجلیل از فعالان گروه‌های جهادی بسیج سازندگی آذربایجان غربی اظهار کرد: کشور عزیزمان ایران اسلامی از مولفه‌های بسیاری برخوردار است که اقتدار و قدرت ایجاد کرده و باعث ایجاد رعب و وحشت در اردوگاه دشمنان می‌شود. فرمانده سپاه شهدا استان آذربایجان غربی […]

به گزارش اروم نیوز، سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدحسین رجبی امروز در جشنواره تجلیل از فعالان گروه‌های جهادی بسیج سازندگی آذربایجان غربی اظهار کرد: کشور عزیزمان ایران اسلامی از مولفه‌های بسیاری برخوردار است که اقتدار و قدرت ایجاد کرده و باعث ایجاد رعب و وحشت در اردوگاه دشمنان می‌شود.

فرمانده سپاه شهدا استان آذربایجان غربی با برشمردن مولفه‌های قدرت ایران اسلامی، افزود: این مولفه‌های قدرت همواره در صحنه حاضر بوده و در مقابل هر تهدیدی آماده هستند.

وی با بیان اینکه بسیج یکی از ارکان قدرت ایران اسلامی است، گفت: بسیجیان، نیروی مردمی جان‌برکف و فداکار هستند که همواره در صحنه حضور دارند.

سردار رجبی تصریح کرد: بسیج و بسیجیان در هر صحنه‌ای که نیاز باشد؛ مانند سیل و زلزله و غیره، زودتر از حتی مسئولان حضور پیدا کرده و ایفای نقش می‌کنند.

فرمانده سپاه شهدا استان آذربایجان غربی با بیان اینکه بسیج در عرصه امنیت هم ایفای نقش می‌کند، اظهار کرد: دفاع مقدس یکی از صحنه‌هایی است که بسیج در آن درخشید و یکی از دلایل اصلی پیروزی در دفاع مقدس حضور همین بسیج مردمی بود.

وی افزود: بسیج خط‌شکن بوده و در هر کجا که بن بستی ایجاد می‌شود و دغدغه و مشکلی پیش می‌آید بسیج باقدرت در خط اول مقدم ایستاده است.

سردار رجبی با بیان اینکه رهبری از دیگر مولفه‌های قدرت ایران اسلامی است، گفت: رهبری انقلاب اسلامی، مردم و نیروهای انقلابی و دلسوز این انقلاب را از صحنه‌های خطر با سلامت عبور داده و از مولفه‌های قدرت ایران اسلامی هستند.

در این مراسم از گروه‌های جهادی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=12500

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.