تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ 16 ربيع ثاني 1446 Saturday, 19 October , 2024

برخورد با نانوایان متخلف تشدید می‌شود

  • کد خبر : 18147
  • ۰۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰
برخورد با نانوایان متخلف تشدید می‌شود

فرماندار ویژه مهاباد گفت: هر نانوایی در سطح شهر بدون اطلاع قبلی تعطیل شود یا ساعت کاری خود را کاهش دهد، تخلف شمرده و با برخورد قاطعی مواجه خواهد شد.

به گزارش پایگاه اروم نیوز، فرماندار ویژه مهاباد در گفتگو با هالان-۲۴ گفت: در این بازدید برای ساماندهی و تأمین و توزیع آرد و نظارت بر قیمت مصوب و وزن نان و کیفیت و کمیت نان در نانوایی‌ها و سنگک‌پزی‌های سطح شهر مورد بررسی قرار گرفته است.

حسن عباسی با تاکید بر اینکه نانوایی‌ها باید جلب رضایت مشتریان و مطالبات شهروندان را مدنظر خود قرار دهند، افزود: در صورتی‌که نانوایی‌ها و سنگک‌پزی‌ها تخلفی مانند کم‌فروشی انجام دهند یا نان باکیفیت مناسب را به مشتریان تحویل ندهند، با آن‌ها به‌صورت قانونی برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینکه به‌هیچ‌ عنوان کم‌فروشی از طرف نانوایی‌ها قابل‌قبول نیست، اظهار کرد: بازرسی های آتی به طور دوره ای خواهد بود.

فرماندار ویژه مهاباد تصریح کرد: هر نانوایی در سطح شهر بدون اطلاع قبلی تعطیل شود یا ساعت کاری خود را کاهش دهد، تخلف شمرده و با برخورد قاطعی مواجه خواهد شد.

۳۲۶ واحد نانوایی و خبازی در مهاباد مشغول فعالیت هستند که از این تعداد ۱۲۶ واحد نان لواش ماشینی سهمیه دار، چهار واحد نان لواش سنتی سهمیه دار، ۱۰ واحد نان لواش ماشینی آزادپز، ۹ واحد نان لواش سنتی آزادپز در داخل شهر و در بخش روستایی نیز ۲۸ واحد نان لواش ماشینی سهمیه دار و ۳۵ واحد نان لواش سنتی سهمیه دار، ۱۰ واحد نان لواش ماشینی آزادپز و دو واحد نان لواش سنتی آزادپز تولید می‌کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=18147

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.