تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ 16 ربيع ثاني 1446 Saturday, 19 October , 2024

با تعامل نهاد‌های انقلابی در مسیر محرومیت زدایی در استان گام برمی داریم

  • کد خبر : 23878
  • ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۸:۰۸
با تعامل نهاد‌های انقلابی در مسیر محرومیت زدایی در استان گام برمی داریم

به گزارش اروم نیوز، محمدصادق معتمدیان  در جلسه محرومیت زدایی آذربایجان غربی، ضمن قدردانی از تلاش‌های قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع)، افزود: رویکرد نظام جمهوری اسلامی و دولت مردمی، برقراری عدالت و توزیع متوازن امکانات در سطح کشور است. وی همچنین با اشاره به ضرورت ایجاد زیرساخت‌ها جهت تسریع روند توسعه استان، خاطرنشان […]

به گزارش اروم نیوز، محمدصادق معتمدیان  در جلسه محرومیت زدایی آذربایجان غربی، ضمن قدردانی از تلاش‌های قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع)، افزود: رویکرد نظام جمهوری اسلامی و دولت مردمی، برقراری عدالت و توزیع متوازن امکانات در سطح کشور است.

وی همچنین با اشاره به ضرورت ایجاد زیرساخت‌ها جهت تسریع روند توسعه استان، خاطرنشان کرد: نهضت‌های آبرسانی، مدرسه سازی و ساخت مسکن در آذربایجان غربی آغاز شده و نیازمند حمایت نهاد‌های حاکمیتی در این مسیر هستیم.

استاندار آذربایجان غربی در ادامه به شروع نهضت آبرسانی در سطح استان اشاره کرده و افزود: از اولویت‌های آذربایجان غربی، تامین آب شرب سالم و بهداشتی در روستا‌ها و مناطق محروم و کم برخوردار در قالب نهضت آبرسانی است.

معتمدیان همچنین با اشاره به جذب کمک‌های ملی و نهاد‌های حاکمیتی برای رونق مدرسه سازی در آذربایجان غربی، اضافه کرد: با آغاز نهضت مدرسه سازی به دنبال جبران عقب افتادگی‌ها و بهبود سرانه‌های آموزشی استان بوده و نیازمند حمایت قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) از این نهضت هستیم.

وی در ادامه با تاکید بر اولویت بندی و زمان بندی برنامه‌ها جهت تسریع روند اجرای پروژه‌های عمرانی، افزود: در حوزه مسکن، تامین زمین مورد نیاز براساس تکالیف دولتی در سطح استان انجام شده و در این زمینه نیز آماده همکاری با قرارگاه و نهاد‌های حاکمیتی برای رونق ساخت و ساز هستیم.

استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه در شورای برنامه ریزی و توسعه استان اولویت‌های توسعه شهرستان‌ها شناسایی و مصوب شده، یادآور شد: با اجرای مصوبات سفر‌های شهرستانی، شاهد بهبود شاخص‌های توسعه در سطح شهرستان‌های آذربایجان غربی هستیم.

معتمدیان در پایان با تشکر از اهتمام نیرو‌های نظامی و انتظامی به ویژه سپاه در مدیریت زلزله شهرستان خوی، اظهار داشت: قرارگاه حمزه در کنار حفظ امنیت، نقش موثری در محرومیت زدایی داشته و امروز امنیت پایدار در آذربایجان غربی، موجب بهبود بسیاری از شاخص‌ها شده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=23878

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.