• امروز : پنج شنبه - ۲۳ اسفند - ۱۴۰۳
  • برابر با : 14 - رمضان - 1446
  • برابر با : Thursday - 13 March - 2025

بازاریابی مشکل اصلی واحدهای تولیدی و صنعتی آذربایجان غربی است

  • کد خبر : 268886
  • ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵
بازاریابی مشکل اصلی واحدهای تولیدی و صنعتی آذربایجان غربی است

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان‌غربی بازاریابی را مشکل اصلی واحدهای تولیدی و صنعتی استان عنوان کرد.

احسان جوی در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، اظهار داشت: در حال حاضر حدود ۳۵ الی ۳۸ درصد واحدهای صنعتی آذربایجان غربی در شهرک ها و  نواحی صنعتی مستقر هستند.

وی افزود: تاکنون یک هزار و ۸۰۰ قرارداد با متقاضیان سرمایه گذاری در شهرک ها و نواحی صنعتی استان منعقد شده که از این تعداد بیش از یک هزار و ۲۰۰ واحد موفق شدند پروانه بهره برداری اخذ کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان‌غربی، مهم ترین مشکل واحدهای صنعتی استان را تامین نقدینگی و سرمایه در گردش عنوان کرد و گفت: یکی دیگر از مشکلاتی که می بایست یک راهکار اساسی نسبت به آن پیدا کرد رفع مشکلات مربوط به حوزه بازاریابی است.

وی، بر لزوم تامین زیرساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی آذربایجان غربی تاکید کرد و افزود: البته تامین این زیرساخت ها نیز نیازمند منابع می باشد که امیدواریم همکاری های لازم از سوی مسئولان مربوطه صورت گیرد.

جوی، از فعال بودن حدود ۷۰ تا ۸۰ درصد واحدهای صنعتی آذربایجان غربی نیز خبر داد و اظهار داشت: بنابراین امیدواریم با رفع مشکلات سرمایه در گردش و بازاریابی شاهد توسعه صنعتی در استان باشیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=268886

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.