تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ 16 ربيع ثاني 1446 Saturday, 19 October , 2024

امسال بیش از 640 کیلوگرم مواد مخدر در مهاباد کشف شد

  • کد خبر : 19454
  • ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۹
امسال بیش از 640 کیلوگرم مواد مخدر در مهاباد کشف شد

به گزارش اروم نیوز، محمد توحیدی در گفتگو با هالان-۲۴ اظهارکرد: در طول پنج ماه گذشته هر ماه بیش از ۱۰۰ کیلوگرم از انواع مواد مخدر در سطح شهرستان کشف و ضبط شده است. وی عنوان کرد: امسال 450 کیلوگرم مواد مخدر کشف شده از نوع شیشه و ۲۰۰ کیلوگرم دیگر هم مواد مخدر از […]

به گزارش اروم نیوز، محمد توحیدی در گفتگو با هالان-۲۴ اظهارکرد: در طول پنج ماه گذشته هر ماه بیش از ۱۰۰ کیلوگرم از انواع مواد مخدر در سطح شهرستان کشف و ضبط شده است.

وی عنوان کرد: امسال 450 کیلوگرم مواد مخدر کشف شده از نوع شیشه و ۲۰۰ کیلوگرم دیگر هم مواد مخدر از نوع تریاک بود.

توحیدی افزود: مبارزه با مواد مخدر نیاز به تصمیم و همکاری دستگاه‌های اجرایی در کنار همراهی مردم را دارد تا بتوان از توزیع و استفاده آن جلوگیری کرد.

فرمانده انتظامی مهاباد بیان کرد: امسال همچنین ۱۷۵ فرد عرضه‌کننده و قاچاقچی مواد مخدر در سطح شهرستان دستگیر شده و از آنان ۱۰ خودرو و دو موتورسیکلت نیز ضبط شده است.

وی افزود: در جهت تقویت امنیت در میان شهروندان، از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد و شهروندان در صورت آگاهی از هرگونه فعالیت غیرقانونی، مراتب را به پلیس اطلاع دهند و همچنین شماره‌تلفن 197 پلیس آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و تقدیر شما همشهریان عزیز از عملکرد پلیس است.

 توحیدی اظهار کرد: نیروهای پلیس مبارزه با مواد مخدر در راستای مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ، با انجام کار اطلاعاتی شبانه‌روزی و بهره‌گیری از روش‌های نوین پلیسی از عملکرد افرادی در حوزه قاچاق در خصوص حمل‌ونقل بسته‌های مواد مخدر با دو دستگاه کامیون از شرق کشور مطلع و موضوع را به‌صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=19454

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.