تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ 16 ربيع ثاني 1446 Saturday, 19 October , 2024

اقوام و عشایر شهرستان سلماس با برگزاری جشن ولایت به پیشواز غدیر رفتند

  • کد خبر : 10247
  • ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۸:۴۶
اقوام و عشایر شهرستان سلماس با برگزاری جشن ولایت به پیشواز غدیر رفتند

به گزارش اروم نیوز به نقل از دیده‌بان سلماس هم‌زمان با دههٔ امامت و ولایت و عید غدیر خم همایش وحدت اقوام و عشایر منطقه کوره سنی (کره سنی‌های جنوب خوی و سلماس که در روستاهای مختلف ساکن هستند و به زبان ترکی آذربایجانی صحبت می‌کنند.) در شهرستان سلماس برگزار شد.  این همایش با حضور […]

به گزارش اروم نیوز به نقل از دیده‌بان سلماس هم‌زمان با دههٔ امامت و ولایت و عید غدیر خم همایش وحدت اقوام و عشایر منطقه کوره سنی (کره سنی‌های جنوب خوی و سلماس که در روستاهای مختلف ساکن هستند و به زبان ترکی آذربایجانی صحبت می‌کنند.) در شهرستان سلماس برگزار شد.

 این همایش با حضور آحاد مردم و مسئولین باهدف تبیین نقش ولایت‌فقیه در پاسداشت ارزش‌های اسلامی و افشای حقوق بشر آمریکا و جنایت‌های امریکایی غاصب برگزار گردید.

 در این همایش سرهنگ پاسدار سید کاظم میر کاظمی‌زاده فرمانده سپاه سلماس گفت: سیاستمداران استعمارگر به‌خوبی می‌دانستند که اگر هویت یکپارچهٔ جهان اسلام شکل بگیرد، راه بر سیطرهٔ سیاسی و اقتصادی آنان بسته خواهد شد. پس در تلاشی همه‌سویه و بلندمدت، به اختلافات در میان مسلمانان دامن زدند و زیر چتر این سیاست خبیثانه، از غفلت توده‌های مردم و سست‌عنصریِ زمامداران سیاسی و فرهنگی، بهره‌برداری کردند و کار خود را در تسلط بر کشورهای اسلامی پیش بردند.

 وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی، مبدع وحدت شیعه و سنی بوده و این مهم همواره مورد تأکید معمار کبیر انقلاب و همچنین مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) است. اجرای این همایش حامل این پیام است که همه ما مقتدرانه، برای دفاع از راه حق و حقیقت و پرچم برافراشته شده رسول‌الله (ص) تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی (حفظه‌الله) در کنار هم هستیم.

 فرمانده سپاه سلماس گفت: آمریکا و غرب مدعی حفظ حقوق بشر انسان‌ها است درحالی‌که این کشورها بزرگ‌ترین ناقض حقوق انسان‌ها در طول تاریخ بوده و کارنامه آنها نشان از اعمال جنایت علیه بشریت است.

 وی در ادامه گفت: همین آمریکا و سران کشورهای اروپایی با علم‌کردن داعش و گروه‌های جنایت‌کار دیگر سعی کردند تا علیه انسان‌ها خون و خونریزی به راه بیندازند و در این راستا نیز سردار بزرگ اسلام، سردار حاج‌قاسم سلیمانی را به شهادت رساندند تا انتقامی را از ملت ایران بگیرند و در نقطه مقابل جمهوری اسلامی ایران در این ۴۴ سال همواره در کنار تأمین امنیت و آرامش در منطقه سعی کرده تا به حقوق همه انسان‌ها احترام قائل شده و لحظه‌ای از احیای این حقوق دست بر ندارد.

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=10247

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.