تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ 16 ربيع ثاني 1446 Saturday, 19 October , 2024
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی خبر داد:

اعطای ۵۴۳ میلیارد تسهیلات اشتغال‌زایی برای مددجویان آذربایجان‌غربی   

  • کد خبر : 27232
  • ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰:۰۵
اعطای ۵۴۳ میلیارد تسهیلات اشتغال‌زایی برای مددجویان آذربایجان‌غربی    
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی گفت: در هشت‌ماهه امسال ۵۴۳ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی برای مددجویان این استان اعطا شد.

رضا مهرافروز در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «اروم‌نیوز »، اظهار کرد: در هشت‌ماهه امسال ۵۴۳ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی برای مددجویان این استان اعطا شد.

وی تصریح کرد: این مقدار تسهیلات بانکی برای ایجاد ۶ هزار و ۳۳ فرصت شغلی برای مددجویان زیرپوشش این نهاد حمایتی پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان آذربایجان‌غربی تصریح کرد: مهارت‌آموزی به مددجویان و ترویج فرهنگ کار و تلاش، رویکرد مهم در اشتغال‌زایی است که در سال‌های گذشته و امسال به‌طورجدی پیگیری می‌شود.

مهرافروز تصریح کرد: با آزادسازی منابع موجود در بانک‌های عامل و ارائه به‌موقع تسهیلات به متقاضیان امیدواریم بتوانیم شاهد تحقق مأموریت محوله به کمیته امداد در زمینه اشتغال ۵۰ درصدی در استان باشیم.

وی با بیان اینکه نیازمندان بیکار غیر تحت حمایت کمیته امداد نیز درصورتی‌که در دهک‌های یک الی پنج درآمدی نیز از این تسهیلات بهره‌مند می‌شوند، افزود: متقاضیان برای دریافت تسهیلات به کمیته امداد سراسر استان مراجعه کنند.

مهرافروز با بیان اینکه اعضای خانواده زندانیان و یا زندانیان آزاد شده هم می‌توانند از تسهیلات اشتغال‌زایی کمیته امداد بهره بگیرند، گفت: همسران بیکار دختران خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد نیز از این تسهیلات بهره‌مند می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: سال گذشته ۶۸۰ میلیارد تومان توسط خیرین و عموم مردم جمع‌آوری و در اختیار این نهاد قرار گرفته است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=27232
  • نویسنده : نجیبه معصومی سرای

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.