تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ 16 ربيع ثاني 1446 Saturday, 19 October , 2024
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی:

اسماعیل هنیه، نماد مقاومت و ایستادگی بود

  • کد خبر : 62068
  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۰
اسماعیل هنیه، نماد مقاومت و ایستادگی بود
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: اسماعیل هنیه، با فداکاری و تلاش‌های بی‌وقفه‌اش، به نمادی از مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم و استبداد تبدیل شده بود.

حجت‌الاسلام سید سلمان ذاکر در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «اروم نیوز»؛ ضمن تسلیت شهادت رهبر ملی بزرگ، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس را به ملت فلسطین، امت عربی و اسلامی؛ اظهار کرد: این ضایعه عظیم، نه تنها برای ملت فلسطین بلکه برای تمام مسلمانان جهان یک فقدان بزرگ به شمار می‌آید.

وی تصریح کرد: اسماعیل هنیه، با فداکاری و تلاش‌های بی‌وقفه‌اش، به نمادی از مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم و استبداد تبدیل شده بود، شهادت او نه تنها خسارتی برای فلسطین بلکه برای تمام جهان اسلام است و فقدانش به شدت احساس خواهد شد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اهمیت محور مقاومت، اظهار داشت: کشورهای ایران، سوریه، و لبنان به عنوان محور مقاومت و آزادی‌خواهی، همچنان در مبارزه با اشغالگران استوار ایستاده‌اند، این کشورها با همبستگی و اتحاد، در مقابل تجاوزات و ظلم‌ها ایستادگی می‌کنند و به مبارزه خود برای آزادسازی سرزمین‌های اشغالی ادامه خواهند داد.

وی افزود: محور مقاومت نه تنها نمادی از ایستادگی و مقاومت در برابر اشغالگران است، بلکه الهام‌بخش سایر ملت‌های تحت ستم نیز می‌باشد، این اتحاد، قدرتی است که از دل ایمان و باور به عدالت و حقانیت می‌آید و دشمنان هرگز قادر نخواهند بود این اراده آهنین را در هم بشکنند.

ذاکر تاکید کرد: تلاش‌های مستمر و همدلی میان کشورهای محور مقاومت، نه تنها در سطح منطقه‌ای بلکه در سطح بین‌المللی نیز پیام روشنی برای همه کسانی است که به دنبال عدالت و آزادی هستند، این تلاش‌ها نشان‌دهنده این است که مقاومت تنها راه مقابله با تجاوز و اشغالگری است.

وی همچنین از جامعه بین‌المللی خواست تا به حمایت از این محور مقاومت بپردازند و با محکوم کردن تجاوزات و اشغالگری، در جهت برقراری صلح و عدالت در منطقه گام بردارند.

ذاکر با تأکید بر عزم و اراده قوی ملت فلسطین، بیان کرد: عملیات کوردلانه‌ای که دشمن جنایتکار علیه یکی از نمادهای برجسته مقاومت انجام داد، هرگز نمی‌تواند ملت ما را از ادامه راه مقاومت باز دارد، این حمله ناجوانمردانه، تنها عزم و اراده ما را در مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی تقویت خواهد کرد، ملت ما هرگز در برابر این جنایات که از حد خود گذشته است، سکوت نخواهد کرد و همچنان با قدرت و ایمان به مسیر خود ادامه خواهد داد.

وی با بیان اینکه، این حمله بزدلانه نه تنها انگیزه‌ای برای توقف مقاومت نخواهد بود، بلکه بر عزم و اراده ملت فلسطین برای متوقف کردن جنایات دشمن صهیونیستی خواهد بود، افزود: دشمن با این اقدامات کورکورانه خود، تنها خشم و نفرت مردم فلسطین و تمام مسلمانان را برمی‌انگیزد و هرگز قادر نخواهد بود اراده پولادین ملت ما را در هم بشکند، این جنایات تنها به ما یادآوری می‌کند که مقاومت تنها راه حل برای پایان دادن به ظلم و ستم است.

ذاکر از تمامی ملت‌های عربی و اسلامی و تمامی آزادی‌خواهان جهان خواست که در این لحظات سخت و سرنوشت‌ساز، حمایت خود را از ملت فلسطین و مقاومت ادامه دهند و وحدت و همبستگی مسلمانان و تمامی آزادگان جهان در برابر ظلم و تجاوز، ضامن پیروزی نهایی خواهد بود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=62068

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.