محمدعلی نائل قراملکی در گفتگو با خبرنگار اروم نیوز اظهار کرد: تمامی امکانات و زیرساختهای فرودگاهی به منظور اعزام و پذیرش فراهم شده و فرودگاههای استان آمادگی خدمترسانی به مسافران را دارند.
وی با تاکید بر اینکه ایرلاینها در ایام نوروز باید مسئول پاسخگویی در ترمینالها مستقر کنند، افزود: در راستای آئیننامه حقوق مسافر و افزایش رضایتمندی مسافران، میبایست ایرلاینها در ایام نوروز نسبت به تاخیرات و هرگونه مشکلی به مردم پاسخگو باشند.
قراملکی با اشاره به احتمال بارندگی در ایام نوروز ۱۴۰۳ تصریح کرد: در این راستا پرسنل و کارکنان فرودگاههای آذربایجان غربی همزمان با عملیات نوروزی در آماده باش کامل هستند و شرکتهای هواپیمایی پیشبینی لازم را مبنی بر اجرای دقیق دستورالعمل حقوق مسافر را داشته باشند.
قراملکی تصریح کرد: با توجه به تقارن ماه رمضان با ایام نوروز، نیاز است در جهت حرمت این ایام تلاش مضاعف داشته باشیم و بدین منظور بوفه فرودگاه با رعایت شئونات اسلامی و آداب ویژه ماه مبارک رمضان پذیرای مسافران خواهند بود.
مدیرکل فرودگاههای استان به اهم اقدامات فرودگاه ارومیه در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: نظارت بر رعایت عفاف و حجاب در ترمینالها، بروز رسانی و چک سیستم های کمک ناوبری، بازنگری مضاعف تاسیسات و تجهیزات هوانوردی و خدمات مسافری، پاسخگویی به موقع شرکتهای هواپیمایی در صورت بروز تاخیرات پروازی، رعایت ملاحظات ماه مبارک رمضان، زیبا سازی محوطه فرودگاهی متناسب با ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی در ترمینال فرودگاه از برنامه ها و اهداف اداره کل در عملیات نوروزی خواهد بود.
قراملکی افزود: سامانه پیامکی ۱۰۰۰۷۰۶۹برای دریافت پیشنهادات و نظرات مسافران هوایی راه اندازی شده و آماده دریافت نظرات مردم به طور ۲۴ ساعته است.
وی همچنین از طرح سنجش و پایش کیفیت خدمات فرودگاهی در وب سایت فرودگاه به آدرس جهت دریافت نظرات مسافران خبر داد.
مدیرکل فرودگاههای استان از مسافران خواست پیش از عزیمت به فرودگاه برای اطلاع از وضعیت پروازهای خود با شماره تماس ۱۹۹ و ۰۴۴۳۲۷۷۷۷۶۶ تماس حاصل فرمایند.
انتهای خبر/