تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ 16 ربيع ثاني 1446 Saturday, 19 October , 2024
مدیریت شعب بانک سینا در منطقه آذربایجان غربی خبر داد:

آغاز هشتمین جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه بانک سینا

  • کد خبر : 62144
  • ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۲
آغاز هشتمین جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه بانک سینا
مدیریت بانک سینا در آذربایجان غربی از آغاز هشتمین جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک سینا خبر داد و گفت: قرعه‌کشی این جشنواره در مهرماه سال جاری برگزار و برندگان جوایز معرفی خواهند شد.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی اروم‌نیوز، یونس حیدری ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه از آغاز هشتمین جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک سینا خبر داد و اظهار کرد: قرعه‌کشی این جشنواره در مهرماه سال جاری برگزار و برندگان جوایز معرفی خواهند شد.

وی افزود: آخرین مهلت برای افتتاح حساب یا تکمیل موجودی به منظور شرکت در قرعه‌کشی، ۳۱ شهریور ماه سال جاری است. و حداقل مبلغ مورد نیاز برای شرکت در قرعه‌کشی یک میلیون ریال بوده و هر ۵۰۰ هزار ریال در هر روز معادل یک امتیاز محسوب می‌شود.

مدیریت شعب بانک سینا در منطقه آذربایجان غربی در خصوص شرایط لازم برای دریافت جوایز تصریح کرد: جوایز به افرادی تعلق می‌گیرد که حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز مفتوح داشته و در روز قرعه‌کشی حداقل موجودی را در حساب خود حفظ کنند.

وی تصریح کرد:همچنین، حداقل موجودی باید به مدت سه ماه یا ۹۰ روز متوالی در حساب باقی بماند. در غیر این صورت، جوایز بعد از اتمام این دوره اهدا خواهد شد.

مدیریت بانک سینا در آذربایجان غربی به جوایز این جشنواره اشاره کرد و گفت: ۲۰۰ جایزه ۲۵۰ میلیون تومانی، ۵ هزار جایزه یک میلیون تومانی و ۲۵ هزار جایزه ۵۰۰ هزار تومانی برای برندگان در نظر گرفته شده است.

حیدری همچنین به خدمات اجتماعی بانک سینا اشاره کرد و افزود: از ابتدای سال جاری تا پایان تیرماه، بانک سینا ۶۴ فقره تسهیلات ازدواج و ۴۳ فقره تسهیلات فرزندآوری به مشتریان خود پرداخت کرده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین، در راستای مسئولیت‌های اجتماعی، بانک سینا ۵۱ دستگاه آمبولانس به وزارت بهداشت اهدا کرده و در دوران همه‌گیری کرونا مبلغ ۵۰ میلیارد ریال به هفت استان درگیر با ویروس کمک کرده است.

حیدری در ادامه بیان کرد: بانک سینا همچنین با اهدای بیش از ۲ هزار دستگاه تبلت به دانش‌آموزان نیازمند و ساخت دو باب مدرسه در مناطق محروم کرمان و بوشهر، تلاش کرده است تا به بهبود وضعیت آموزشی کمک کند.

حیدری افزود: برای رفاه زائران حسینی، یک دستگاه ATM بانک سینا در مرز تمرچین راه‌اندازی شده و آماده ارائه خدمات به زائران است.

وی در پایان گفت: بانک سینا در آذربایجان غربی با ۱۳ شعبه و یک باجه به خدمات‌رسانی به شهروندان ادامه می‌دهد و در تلاش است تا نیازهای مالی و خدماتی مشتریان خود را به بهترین شکل ممکن برآورده کند.

گفتنی است که؛ بانک سینا با برنامه‌ریزی برای گسترش شبکه شعب و ارائه خدمات مالی مدرن، به دنبال ایجاد تجربه‌ای بهتر برای مشتریان و تسهیل دسترسی به خدمات بانکی است.

این اقدامات بخشی از استراتژی بانک سینا برای ایفای نقش فعال در توسعه اقتصادی منطقه و پاسخگویی به نیازهای مالی جامعه است.

انتهای خبر/ م

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=62144

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.