به گزارش بُلفَت، همیشه دیده بودیم کالاهایی که توان رقابتی دارند یا می خواهند کیفیت محصولات خود را به رخ سایر تولیدکنندگان در یک عرصه خاص نشان دهند برای خود نوعی مارک درست می کنند و از این به بعد خود را با آن معرفی می کنند.
اما در یک اتفاق جالب این بار در شهر سردشت یکی از نانوایی ها اقدام به این امر کرده و روی نان هایی که در فروشگاه های سطح شهر توزیع می کند علامت اختصاری WB را قرار می دهد که با حروف لاتین نوشته شده است.
در چند سال گذشته با افزایش قیمت نان بسیاری از نانوایی های سطح شهر، نان های تولیدی خودشان را به فروشگاه ها می دهند تا بهتر به فروش برسد و چون ممکن است این فروشگاه به دلیل رونق کاری که دارد از چندین نانوایی خرید کند انگار با این کار این نانوایی خلاق می خواهد نوعی رقابت کیفی را با دیگر نانوایی ها داشته باشد.
البته در چند سال گذشته این کار تبلیغی را با انداختن تکه کاغذی که حاوی نام نانوایی و تعداد بسته و همچنین بهداشتی بودن آن، داخل در بسته های نان می گذاشتند اما این بار روی خود نان را حک می کنند.
نان جزو پر مصرف ترین محصولات در سردشت است.
در زیر نمونه ای از این نوع نان که تصاویر آن توسط یکی از شهروندان برای بُلفَت ارسال شده بود در زیر آمده است شما هم می توانید سوژه های خود را با آدرس ایمیل tir2711@yahoo.com با ما در میان بگذارید:
انتهای پیام/