تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ 16 ربيع ثاني 1446 Saturday, 19 October , 2024

آتش‌نشانی ارومیه نیازمند ایستگاه‌های جدید است

  • کد خبر : 24603
  • ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰:۵۲
آتش‌نشانی ارومیه نیازمند ایستگاه‌های جدید است

حسین سرباز رشید در گفتگو با خبرنگار حرف؛ با بیان اینکه ۱۰ ایستگاه آتش‌نشانی در ارومیه فعال است، اظهار کرد: در راستای خدمت‌رسانی بیشتر و مطلوب‌تر به شهروندان، دو ایستگاه جدید آتش‌نشانی باید در ارومیه احداث شود. وی با اشاره به مأموریت‌های انجام شده در ۶ماهه نخست سال جاری، افزود: در این مدت، تعداد یک […]

حسین سرباز رشید در گفتگو با خبرنگار حرف؛ با بیان اینکه ۱۰ ایستگاه آتش‌نشانی در ارومیه فعال است، اظهار کرد: در راستای خدمت‌رسانی بیشتر و مطلوب‌تر به شهروندان، دو ایستگاه جدید آتش‌نشانی باید در ارومیه احداث شود.

وی با اشاره به مأموریت‌های انجام شده در ۶ماهه نخست سال جاری، افزود: در این مدت، تعداد یک هزار و ۱۵ فقره عملیات از سوی نیروهای سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه انجام‌گرفته است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه افزود: از این تعداد ۵۴۴ فقره عملیات اطفا حریق و ۴۷۱ فقره نیز عملیات امداد و نجات بوده است.

وی گفت: در ۶ماهه نخست سال جاری، تعداد ۹۳۰ بازدید ایمنی از اماکن انجام و از این تعداد به ۱۰۰ مورد اخطاریه‌های ایمنی صادر شده است.

سربازرشید با بیان اینکه، میانگین رسیدن به محل حادثه از سوی تیم‌های آتش‌نشانی ۶ دقیقه است، عنوان کرد: شهروندان شماره‌های امدادی را به‌خاطر بسپارند و برای هر مساله جزئی با سامانه ۱۲۵ تماس نگیرند تا انرژی و وقت آتش‌نشانان برای انجام مأموریت‌های مختص این سازمان صرف شود.

وی با بیان اینکه جمع نیروهای حاضر در تمامی عملیات سازمان آتش‌نشانی چهارهزار و ۳۲۴ نفر بوده است، تصریح کرد: طی این مدت تعداد یک هزار و ۲۵۵ نفر نیز در دوره‌های آموزشی سازمان آتش‌نشانی شرکت کرده‌اند.

سرباز رشید ضمن تشکر از همکاری شهروندان با سازمان آتش‌نشانی شهرداری ارومیه افزود: شهروندان با همکاری لازم با سازمان آتش‌نشانی موجب به‌موقع رسیدن آتش‌نشانان به محل حادثه می‌شوند.

وی، از شهروندان خواست در زمان وقوع حادثه و تماس با آتش‌نشانی خونسردی خود را حفظ کرده و تلاش کنند تا آدرس دقیق را به مأمورین ارائه دهند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=24603

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.