تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ 16 ربيع ثاني 1446 Saturday, 19 October , 2024

آتش‌نشانان میاندوآب ۳۳۵ ماموریت در ۶ ماه انجام دادند

  • کد خبر : 23616
  • ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۸:۳۳
آتش‌نشانان میاندوآب ۳۳۵ ماموریت در ۶ ماه انجام دادند

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: در شش‌ماهه نخست امسال ۳۳۵ مأموریت در حوزه‌های مختلف توسط آتش‌نشانان این سازمان در این شهرستان انجام شده است.

به گزارش اروم نیوز، سامان محمدی در گفتگو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به عملکرد سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب در شش‌ماهه نخست امسال، اظهار کرد: در شش‌ماهه نخست امسال ۳۳۵ مأموریت مختلف توسط آتش‌نشانان این سازمان در میاندوآب انجام شده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: از این تعداد ۲۰۷ مأموریت مربوط به اطفای حریق در مسکونی و غیرمسکونی، ۴۲ مورد مربوط به آتش‌سوزی و سوانح رانندگی، پنج مورد جست‌وجو غریق در رودخانه‌های شهرستان، ۱۱ مأموریت مربوط به آتش‌سوزی اماکن تجاری و یک مورد خفگی با گاز بوده است.

وی افزود: هم چنین در این مدت ۲۲ مورد امداد و نجات و ۴۷ مأموریت نیز در حوزه آموزش و بازدید انجام‌گرفته است.

محمدی تصریح کرد: در شش‌ماهه نخست سال گذشته در مجموع تعداد ۵۲۱ مأموریت توسط مأموران سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب انجام‌گرفته بود که مقایسه آمار نشان از کاهش مأموریت‌ها در شش‌ماهه نخست امسال دارد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب با اشاره به برگزاری کلاس‌های آموزشی برای اقشار مختلف، افزود: برگزاری کلاس‌های آموزشی برای افراد داوطلب و علاقه‌مند به آتش‌نشانی همواره در کنار مأموریت‌ها در دستور کار این سازمان بوده است.

وی هم چنین از آماده‌بودن ۲۴ ساعته مأموران سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب برای خدمت‌رسانی به مردم خبر داد و گفت: کارکنان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب شب و روز در حال آماده‌باش برای امداد در مواقع ضروری هستند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=23616

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.