تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ 16 ربيع ثاني 1446 Saturday, 19 October , 2024

۱۵۴ میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های عمرانی به میاندوآب اختصاص یافت

  • کد خبر : 15507
  • ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۸
۱۵۴ میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های عمرانی به میاندوآب اختصاص یافت

سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه میاندوآب از اختصاص ۱۵۴ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای ۱۱۰ طرح عمرانی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش اروم نیوز، محمدرضا رضایی در گفتگو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به برگزاری جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان میاندوآب با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و با تشریح اعتبارات عمرانی تخصیص‌یافته به شهرستان در این جلسه، اظهار کرد: سال گذشته ۱۲۶ میلیارد تومان برای اجرای پروژه‌های عمرانی شهرستان مصوب شده بود که بیش از ۷۵ درصد از اعتبارات مصوب تخصیص یافت.

سرپرست فرمانداری ویژه میاندوآب افزود: امسال اعتبارات عمرانی اختصاص‌یافته به این شهرستان به ۱۵۴ میلیارد تومان افزایش‌یافته که رشد ۲۴ درصدی اختصاص اعتبار نسبت به سال گذشته را نشان می‌دهد.

وی گفت: ۴۰ میلیارد تومان از اعتبارات مصوب از محل توازن، ۵۴/۷ میلیارد تومان از محل ۳ درصد درآمدهای نفت و گاز، ۵۴ میلیارد از محل اعتبارات سرمایه‌ای تملک دارایی و حدود ۵.۵ میلیارد نیز از محل ۲۷ صدم درصد مالیات در نظر گرفته شده است.

سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه میاندوآب تصریح کرد: از میان ۱۱۰ پروژه مصوب، پروژه‌های عمرانی شهرستان در حوزه راه، آموزش‌وپرورش، ورزش و جوانان و طرح هادی روستایی بیشترین سهم اعتبار را دارا هستند.

رضایی اظهار کرد: اولویت ما بر این بوده تا پروژه‌هایی که دارای بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی هستند در اولویت قرار گرفته و تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار گیرند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=15507

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.