تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ 16 ربيع ثاني 1446 Saturday, 19 October , 2024

کشف و معدوم‌سازی ۴۰۰ کیلوگرم گوشت غیرمجاز در میاندوآب

  • کد خبر : 25430
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲
کشف و معدوم‌سازی ۴۰۰ کیلوگرم گوشت غیرمجاز در میاندوآب

رئیس شبکه دامپزشکی میاندوآب از کشف و معدوم‌سازی ۴۰۰ کیلوگرم گوشت حاصل از یک واحد غیرمجاز تهیه و توزیع گوشت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش اروم نیوز، مهدی فتاحی در گفت‌وگو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به اینکه شبکه دامپزشکی میاندوآب به‌صورت شبانه‌روزی فعال است، اظهار کرد: با رصد واحد نظارت بر بهداشت عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان، یک واحد غیرمجاز تهیه و توزیع گوشت و آلایش آلوده در سطح شهر کشف شد.

رئیس شبکه دامپزشکی میاندوآب افزود: با ورود دادستانی و نیروی انتظامی و در شرایط بسیار سخت و دشواری کار، مقدار ۴۰۰ کیلوگرم گوشت چرخ‌کرده و آلایش آلوده از این مکان ضبط شد.

وی گفت: با هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده و پیگیری‌های انجام‌گرفته، این مقدار گوشت غیرمجاز و غیربهداشتی کشف شده، معدوم‌سازی شد.

 فتاحی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری مجموعه قضایی و انتظامی شهرستان، تصریح کرد: از مردم خواهشمندیم گوشت موردنیاز خود را تنها از مراکز مجاز تهیه کرده و از خرید گوشت از دست‌فروشان و از کنار جاده‌ها خودداری کنند.

رئیس شبکه دامپزشکی میاندوآب با بیان اینکه اکیپ‌های نظارتی شبکه دامپزشکی در سطح شهرستان فعال بوده و ضمن افزایش بازدیدها از اماکن غیرمجاز کشتار دام، با متخلفین طبق قانون برخورد می‌شود، گفت: در صورت مشاهده هر گونه گوشت مشکوک در سطح مراکز عرضه و طبخ، توسط بازرسین شبکه دامپزشکی اقدام لازم جهت توقیف و ضبط و نمونه‌برداری جهت تشخیص نوع گوشت صورت می‌پذیرد.

فتاحی تصریح کرد: از شهروندان عزیز خواهشمندیم در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک آن را به شبکه دامپزشکی و یا با شماره تماس‌های ۴۵۲۲۸۲۶۰ و ۴۵۲۲۴۵۲۲ تماس حاصل نموده و در جریان بگذارند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=25430

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.