تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ 16 ربيع ثاني 1446 Saturday, 19 October , 2024

چشم‌بادامی‌ها مقابل قطر به برتری دست یافتند

  • کد خبر : 17216
  • ۰۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۲
چشم‌بادامی‌ها مقابل قطر به برتری دست یافتند

به گزارش پایگاه خبری اروم نیوز؛ تیم ملی والیبال ژاپن با نتیجه ی سه بر یک از سد قطر گذشت و به فینال بیست و دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا صعود کرد. تیم های ژاپن و قطر در اولین دیدار مرحله ی نیمه نهایی قهرمانی مردان آسیا در سالن مملو از تماشاگر غدیر […]

به گزارش پایگاه خبری اروم نیوز؛ تیم ملی والیبال ژاپن با نتیجه ی سه بر یک از سد قطر گذشت و به فینال بیست و دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا صعود کرد.

تیم های ژاپن و قطر در اولین دیدار مرحله ی نیمه نهایی قهرمانی مردان آسیا در سالن مملو از تماشاگر غدیر ارومیه به مصاف هم رفتند.

ست اول با کسب امتیاز توسط ژاپن آغاز شد و این ست تا امتیاز ۱۰ بر ۱۰ پایاپای و نزدیک دنبال شد از امتیاز ۱۰ به بعد این تیم قطر بود که با عملکرد فوق العاده در دفاع فاصله ایجاد کرد و در عین ناباوری با نتیجه ی ۲۵ بر ۲۲ از سد ژاپن گذشت.

ست دوم هم تا امتیاز ۱۲ بر ۱۲ پایاپای و نزدیک دنبال شد اما این ژاپن بود که با استفاده از توپ های برگشتی و عملکرد عالی در سرویس موفق به پیروزی در این ست شد تا همه چیز به تساوی بیانجامد.

ست سوم از همان ابتدا با عملکرد فوق العاده ی ژاپن آغاز شد و با ایجاد اختلاف بسیار زیاد با نتیجه ی 25 بر 14 از سد قطر گذشت.

ست چهارم با کسب امتیاز توسط ژاپن آغاز شد اما این تیم قطر بود با دو درخواست ویدیو چک یک شروع فوق العاده داشت و با اختلاف چند امتیازی از ژاپن پیش افتاد.

اما ژاپن به بازی برگشت ، هرچند امتیازات پایانی بسیار پایاپای دنبال شد اما این ژاپن بود در نهایت با نتیجه ی ۲۸ بر ۲۶ پیروز شد و در نهایت با نتیجه ی ۳ بر ۱ از سد قطر گذشت.

قطر با شایستگی تمام به دیدار رده بندی رفت و ژاپن فردا دیدار فینال را برگزار خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=17216

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.