تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ 16 ربيع ثاني 1446 Saturday, 19 October , 2024

هفته دفاع مقدس فرصت ارزشمندی برای تبیین فرهنگ شهادت است

  • کد خبر : 20342
  • ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۵
هفته دفاع مقدس فرصت ارزشمندی برای تبیین فرهنگ شهادت است

به گزارش پایگاه خبری اروم نیوز؛ سردار جلیل وحیدی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، دفاع مقدس را اوج اقتدار و عظمت ایران دانست و اظهار کرد: شعار امسال بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس «ما متحدیم» است؛ یعنی همه ارکان کشور و همه نیروهای مسلح در برابر دشمن متحد هستیم […]

به گزارش پایگاه خبری اروم نیوز؛ سردار جلیل وحیدی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، دفاع مقدس را اوج اقتدار و عظمت ایران دانست و اظهار کرد: شعار امسال بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس «ما متحدیم» است؛ یعنی همه ارکان کشور و همه نیروهای مسلح در برابر دشمن متحد هستیم تا از آرمان‌های انقلاب دفاع کنیم.

وی با اشاره به اهمیت انتقال فرهنگ و ارزش‌های شهدا به نسل جوان،  تصریح کرد: هفته دفاع مقدس فرصت ارزشمندی در جهت معرفی و تبیین فرهنگ و ایثار شهادت و از خودگذشتگی است.

وحیدی با بیان اینکه دفاع مقدس اوج اقتدار، عزت و ایثارگری ملت ایران است، افزود: دفاع مقدس در طول ۴۳ سال انقلاب، همانند ستاره‌ای درخشان است که باید در این فرصت، عیار و تراز رزمندگان تبیین شود.

وی عنوان کرد: متاسفانه تاکنون فرهنگ دفاع مقدس به خوبی تبیین نشده است بنابراین ضروری است ارزش‌های ایثارگران، رزمندگان و فرهنگ دفاع‌مقدس در جامعه تبیین شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی اظهار کرد: دفاع مقدس در عرصه آموزش، تربیت بسیار مهم است و علاوه بر تجلیل این دوران باید حفظ و نشر فرهنگ دفاع مقدس در دستور کار قرار داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه، دفاع مقدس کلید حل مشکلات سیاسی، فرهنگی، امنیتی و دیپلماسی است، گفت: در هفته دفاع مقدس امسال دو هزار و ۷۵۰ برنامه در قالب ۴۳ عنوان در استان اجرا می‌شود.

وحیدی از برگزاری ۱۰۰ یادواره شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی و نمایشگاه در ۴۵ غرفه در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: غبارروبی مزار شهدا، گرامیداشت شهدای نیروی هوایی، تجلیل از سربازان نمونه و پیاده‌سازی عملیات دفاع مقدس، توسط نیروهای مسلح استان بخشی دیگر از برنامه‌های گرامیداشت این هفته در استان است.

انتهای خبر /

 

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=20342

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.