تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ 16 ربيع ثاني 1446 Saturday, 19 October , 2024

قاتل فراری اعضای یک خانواده در میاندوآب، دستگیر شد

  • کد خبر : 20656
  • ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۸
قاتل فراری اعضای یک خانواده در میاندوآب، دستگیر شد

دادستان عمومی و انقلاب میاندوآب گفت: قاتل فراری سه عضو یک خانواده در میاندوآب در یکی از شهرستان‌های هم‌جوار دستگیر شد.

به گزارش اروم نیوز، جهانگیر مسعودی در گفتگو با خبرنگار زرین خبر، اظهار کرد: شخصی که به دلیل اختلافات خانوادگی اقدام به تیراندازی به سمت اعضای یک خانواده کرد که منجر به قتل شده بود، با تلاش نیروهای انتظامی و کارآگاهان پلیس آگاهی دستگیر شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میاندوآب افزود: این فرد به دلیل اختلافات خانوادگی چندین ساله در یکی از محلات میاندوآب با تیراندازی سه عضو یک خانواده را به قتل رسانده بود.

وی با بیان اینکه مراتب به‌صورت ویژه در دستور کار دادستانی و انتظامی شهرستان قرار گرفته بود، تصریح کرد: علت تیراندازی و این حادثه اختلاف خانوادگی بین داماد و همسر و خانواده وی بود.

به دنبال وقوع این حادثه در هفته گذشته که طی آن سه نفر از اعضای یک خانواده به قتل رسیده و یک نفر نیز مجروح شده بود، مراتب به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفته بود.

شهرستان میاندوآب، شهری با حدود ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی و کریدور شمال غرب کشور بوده و پل ارتباطی بین استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان و زنجان به شمار می‌رود و از جایگاه بسیار مهمی در منطقه برخوردار است و در سال ۱۴۰۰ نیز دو بخش مرحمت‌آباد و باروق با تفکیک از این شهرستان به شهرستان‌های چهاربرج و باروق ارتقا یافتند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=20656

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.