تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ 16 ربيع ثاني 1446 Saturday, 19 October , 2024

عملیات طوفان الاقصی معادلات را به هم ریخت

  • کد خبر : 25397
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱:۳۳
عملیات طوفان الاقصی معادلات را به هم ریخت

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بوکان گفت: عملیات طوفان الاقصی، نماد برتری مقاومت نسبت به دشمنان در زمینه‌های اطلاعاتی و نظامی بود که معادلات را به هم ریخت.

به گزارش اروم نیوز، حجت‌الاسلام سلیم ایمانی در گفتگو با خبرنگار کانی پرس، اظهار کرد: بر اساس اطلاعات رسمی دهها سرویس جاسوسی همچون سیاه، Mi6 با موساد و شاباک همکاری مستقیم دارند بااین‌حال نیروهای مقاومت در یک عملیات موفق تمام هیمنه پوشالی این سرویس‌ها را فروریختند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بوکان با بیان اینکه عملیات موفق طوفان الاقصی، نماد برتری مقاومت نسبت به دشمنان در زمینه‌های اطلاعاتی و نظامی است، افزود: تکیه بر ایمان و باور به قدرت خداوند منان عامل اصلی پیروزی‌های چند روز گذشته محور مقاومت در فلسطین و سرزمین‌های اشغالی بود.

وی تصریح کرد: عملیات طوفان الاقصی جدای از در هم شکستن قدرت‌های توهمی سرویس‌های جاسوسی غربی توازن قدرت در منطقه را نیز به نفع محور مقاومت تغییر داده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بوکان عنوان کرد: فلسفه محور مقاومت ناشی از مکتب سردار سلیمانی و انقلاب اسلامی است که با مستکبران و ظالمان جهان برای همیشه در تضاد خواهد بود.

ایمانی افزود: عملیات طوفان الاقصی نشان داد که مستکبران جهان تنها در حوزه رسانه آن هم با دروغ‌پراکنی قدرتمند هستند؛ اما در عمل متوهمانی بیش نیستند.

وی تصریح کرد: قطعاً نباید فراموش کرد که رسانه‌های غربی از رژیم صهیونیستی کشوری نفوذناپذیر به جهانیان معرفی کرده بودند اما در واقعیت دیدیم که حماس به‌عنوان گوشه‌ای از محور مقامت چگونه این ابرقدرت پوشالی را در هم شکست.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بوکان ادامه داد: اکنون وظیفه شرعی و دینی همه امت‌های اسلامی است که یک‌صدا و در صفی واحد از مردم غزه حمایت کنند و این پیروزی‌های اخیر را تا رهای قدس شریف ادامه بخشند.

ایمانی عنوان کرد: با انجام عملیات موفق طوفان الاقصی دشمنان به قدرت واقعی مقاومت پی برده‌اند و می‌دانند که دیگر نمی‌توانند تنها با فریب افکار عمومی توسط بنگاه‌های دروغ‌پراکن، خود را حاکمان بلامنازع منطقه نشا دهند.

وی افزود: بی شک و بر اساس آیات متعدد قرآن هر کس خدا را به یاری بخوانند در هر کاری پیروز است و این مهم را همه امت اسلام و آزاداندیشان جهان در عملیات طوفان الاقصی به چشم دیدند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بوکان ادامه داد: بی‌تردید اتحاد امت اسلامی در این نبرد رمز پیروزی خواهد بود و همچنان که رهبری بارها فرمودند رژیم صهیونیستی ازبین‌رفتنی است بی شک طوفان الاقصی و همراهی مسلمین جهان از مردم غزه این مهم را به عینیت تبدیل خواهد کرد.

حجت اسلام ایمانی در پایان خاطرنشان کرد: بی تردید روزی خواهد رسید که همه امت های اسلامی رهایی قدس شریف را جشن خواهند گرفت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=25397

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.