تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ 16 ربيع ثاني 1446 Saturday, 19 October , 2024

عرضه مناسب و کافی مرغ در بازار میاندوآب

  • کد خبر : 14080
  • ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۹
عرضه مناسب و کافی مرغ در بازار میاندوآب

معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب گفت: نظارت‌ها بر بازار توزیع گوشت مرغ در این شهرستان تشدید شده و گوشت مرغ گرم به‌وفور در بازار عرضه می‌شود.

به گزارش اروم نیوز، رضا مقدم در گفتگو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به تشدید نظارت‌ها بر بازار توزیع گوشت مرغ در شهرستان میاندوآب، اظهار کرد: عرضه گوشت مرغ گرم در بازار شهرستان میاندوآب ادامه داشته و خوشبختانه آرامش در این بازار حاکم است.

معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب افزود: در آستانه فرارسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، مرغ گرم به‌وفور و کمتر از قیمت مصوب ابلاغی با قیمت ۷۴ تا ۷۹ هزار تومان در سطح بازار شهرستان در حال عرضه بوده و هیچ مشکلی در تأمین و توزیع این کالا در سطح شهرستان وجود ندارد.

وی گفت: در راستای تأمین کالاهای اساسی، تنظیم بازار و کنترل قیمت گوشت مرغ، از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۹۴ تن گوشت مرغ به نرخ دولتی و با نظارت بازرسان جهاد کشاورزی شهرستان میاندوآب تامین و توسط واحدهای صنفی و فروشگاه‌ها در سطح شهرستان توزیع شده است

مقدم تصریح کرد: روزانه به طور متوسط حدود ۲۰ الی ۲۵ تن گوشت گرم مرغ، از کشتارگاه سیمین بال میاندوآب استحصال و روانه بازار می‌شود.

معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب گفت: نیاز روزانه شهرستان به گوشت مرغ ۱۴ تن است که از تولیدات خود شهرستان تأمین و مابقی تولید مازاد بر مصرف شهرستان، به شهرستان‌های همجوار در آذربایجان غربی ارسال می‌شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=14080

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.