تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ 16 ربيع ثاني 1446 Saturday, 19 October , 2024

طوفان‌الاقصی قدرت پوشالی اسرائیل را بر همه نمایان کرد

  • کد خبر : 25878
  • ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
طوفان‌الاقصی قدرت پوشالی اسرائیل را بر همه نمایان کرد

ناصر عتباتی در حاشیه راهپیمایی امروز مردم ارومیه در حمایت از فلسطین، در گفتگو با خبرنگار حرف، ضمن محکومیت رژیم غاصب صهیونیستی در بمباران مردم مظلوم فلسطین و نوار غزه و به‌شهادت‌رساندن زنان و کودکان و غیرنظامیان فلسطینی، اظهار کرد: طوفان‌الاقصی قدرت پوشالی اسرائیل غاصب را بر همه جهانیان نمایان کرد و قدرت واقعی جبهه […]

ناصر عتباتی در حاشیه راهپیمایی امروز مردم ارومیه در حمایت از فلسطین، در گفتگو با خبرنگار حرف، ضمن محکومیت رژیم غاصب صهیونیستی در بمباران مردم مظلوم فلسطین و نوار غزه و به‌شهادت‌رساندن زنان و کودکان و غیرنظامیان فلسطینی، اظهار کرد: طوفان‌الاقصی قدرت پوشالی اسرائیل غاصب را بر همه جهانیان نمایان کرد و قدرت واقعی جبهه مقاومت را به نمایش گذاشت.

وی افزود: جنایت‌های سالیان سال غاصبان فلسطین عزیز امروز توسط رزمندگان جبهه مقاومت پاسخ داده شد و موجبات شادی و خرسندی آزادی‌خواهان جهان را فراهم آورد.

رئیس‌کل دادگستری استان آذربایجان غربی ضمن آرزوی توفیقات بیشتر جبهه مقاومت و نابودی کامل رژیم غاصب صهیونیستی گفت: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی وعده آن را داده بود، پایان این رژیم جعلی نزدیک است و به امید خدا پیروزی نزدیک است.

به گزارش اروم نیوز؛ در ششمین روز از آغاز عملیات طوفان الاقصی، درگیری‌ها میان گروه‌های فلسطینی و ارتش اسرائیل در اطراف غزه ادامه داشته و تا جنوب لبنان و مرزهای مصر کشیده شد.

جنگنده‌های ارتش اسرائیل نیز به حملات شدید خود علیه ساختمان‌های مسکونی در نوار غزه بدون هشدار قبلی به غیرنظامیان ادامه می‌دهند.

بامداد امروز پنج‌شنبه اشغالگران اسرائیل به شهر الخلیل و اردوگاه عقبه جبر یورش بردند و درگیری‌هایی میان گروهی از جوانان فلسطینی و نیروهای اشغالگر در مناطق متعدد کرانه باختری از جمله جنوب غرب جنین و منطقه جبل صبح در شهرک بیتا واقع در جنوب نابلس شکل گرفت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=25878

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.