تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ 16 ربيع ثاني 1446 Saturday, 19 October , 2024

سپاه به نوعروسان بوکان جهیزیه اهدا کرد

  • کد خبر : 22841
  • ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۶
سپاه به نوعروسان بوکان جهیزیه اهدا کرد

بوکان سپاه جهیزیه

به گزارش اروم نیوز به نقل از کانی پرس؛ هم‌زمان با ششمین روز از هفته دفاع مقدس و با حضور امام‌جمعه، فرماندار و جمعی از مدیران شهرستانی هشت‌سری جهیزیه توسط سپاه بوکان به نوعروسان اهدا شد.

سرهنگ پاسدار قاسم کرم‌زاده جانشین سپاه بوکان در حاشیه این برنامه با اشاره به این که هم‌زمان با هفته دفاع مقدس هشت سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند بوکانی اهدا شد، اظهار کرد: این جهیزیه‌ها در قالب تسهیل ازدواج آسان و با مشارکت قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه شهدا تامین شده است.

وی با تأکید بر اینکه سعی شده است در این سری از جهیزیه‌ها از کالاهای صددرصد تولید داخل و ایرانی استفاده شود، افزود: هر سری جهیزیه شامل هشت قلم لوازم‌خانگی منزل از جمله یخچال، اجاق‌گاز، تلویزیون، یک سری قابلمه، یک سری ظروف چینی، یک عدد ماشین لباسشویی و بسته لوازم ضروری زندگی است.

جانشین فرمانده سپاه بوکان همچنین با اشاره به اینکه طی روزهای گذشته حوزه‌های مقاومت بسیج با شناسایی و معرفی نوعروسان نیازمند به اجرای صحیح این فرایند کمک کردند، افزود: برای تهیه این جهیزیه‌ها بالای دو میلیارد ریال هزینه شده است

کرم‌زاده ادامه داد: سپاه بوکان هم اکنون در بخش‌های مختلف همچون احداث اورژانس بین‌راهی بوکان سقز، آب‌رسانی به ۱۶۵ روستای شهرستان، احداث مدارس روستای و خانه‌های محرومین در حال فعالیت است.

صبح روز چهارشنبه نیز با حضور فرمانده قرارگاه شهید بروجردی و جمع کثیری از مردم روستای شیخلر یکی از منازلی که توسط گروهک‌های جهادی سپاه بوکان احداث شده بود به بهره‌برداری رسید.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=22841

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.