تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ 16 ربيع ثاني 1446 Saturday, 19 October , 2024

رژیم صهیونیستی زیر آتش خشم امت اسلام می‌سوزد

  • کد خبر : 26981
  • ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۸:۳۰
رژیم صهیونیستی زیر آتش خشم امت اسلام می‌سوزد

امام جمعه بوکان گفت: خشم امت اسلام گریبان صهیونیست و استکبار جهانی را گرفته و آن‌ها را به مرز نابودی می‌کشاند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «اروم نیوز»، ماموستا ملا عباس احمدی در گفتگو با خبرنگار کانی پرس ضمن تسلیت شهادت هزاران نفر از مردم بی‌گناه غزه به امت اسلام، گفت: بر اساس ده‌ها آیه از قرآن کریم یهود بزرگ‌ترین دشمن دین مبین اسلام و بشریت است.

امام جمعه بوکان افزود: بر اساس آیات مکرر قرآن کریم، یهودیان خود را قوم و دین برتر می‌دانند و همیشه نقش ویژه‌ای در اذیت و آزار پیامبران داشته‌اند.

وی حوادث فلسطین و طوفان الاقصی را یک معجزه در عصر حاضر دانست و تصریح کرد: متأسفانه رسانه‌های وابسته به غرب از رژیم صهیونیستی یک ابرقدرت ساخته بودند؛ اما عملیات اخیر رزمندگان مقاومت قدرت و هیمنه پوشالی آن را در هم شکست.

احمدی عنوان کرد: بی‌تردید جنایات رژیم جعلی اسرائیل در به خاک و خون کشاندن ملت مظلوم و بی‌دفاع فلسطین ضمن این‌که موجب بیداری بیش‌ازپیش ملت‌های دیگر خواهد شد، خشم امت اسلامی را در پی خواهد داشت.

وی افزود: خشمی که گریبان صهیونیست و استکبار جهانی را خواهد گرفت و آن‌ها را به مرز نابودی می‌کشاند.

امام‌جمعه بوکان ادامه داد: نابودی و امحای اسرائیل از صفحه روزگار تحقق وعده رهبران و بزرگان دین بوده و روزشمار آن نیز از سال ۹۴ آغاز شده است؛ اما گویا به فرموده مقام معظم رهبری خودشان زودتر می‌خواهند بروند.

احمدی تصریح کرد: امروز دفاع از ملت مظلوم فلسطین نه‌تنها بر مسلمین جهان واجب بوده بلکه وظیفه‌ای انسانی و اخلاقی برای تمام جهانیان است.

وی افزود: این رژیم غاصب و کودک کش با همه جنایت‌ها و ظلم و ستم به مردم بی‌دفاع و مظلوم فلسطین، این بار در جنایت بزرگ‌تر با حمله به بیمارستان «المعمدانی» غزه، دست به کشتار بیماران و افراد بی‌دفاع و کودکان زد و وحشی‌ترین بمباران هوایی و جنایت در مقابل چشمان همه عالم رخ‌داده است.

امام‌جمعه بوکان خاطرنشان کرد: امروز همه مسلمانان جهان جنایات رژیم کودک کش و غاصب اسرائیل را محکوم کرده‌اند و جنایات این رژیم جعلی و هم دستان آن برای همیشه در تاریخ ماندگار است.

احمدی گفت: رژیم صهیونیستی با این جنایت که مصداق بارز جنایت جنگی علیه بشریت و نسل‌کشی و قتل‌عام زنان و کودکان و بیماران بی‌پناه است، اوج پستی خود را به تصویر کشید و ماهیت خود را به همگان نشان داد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=26981

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.