تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ 16 ربيع ثاني 1446 Saturday, 19 October , 2024

دولت قدم‌های خوبی در راه خدمت به مردم برداشته است

  • کد خبر : 20947
  • ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۷
دولت قدم‌های خوبی در راه خدمت به مردم برداشته است

نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت کارها و اقدامات خوبی انجام داده و با تمام توان در خدمت مردم بوده و در این راستا تلاش می‌کند.

به گزارش اروم نیوز به نقل از زرین خبر، مهدی عیسی زاده در جلسه شورای اداری شهرستان میاندوآب با تبریک هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام است.

نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه همه ما در قبال خون شهدا مسئول هستیم، افزود: وظیفه ما خدمت‌رسانی به مردم است و باید در این راستا نیز قدم برداریم تا شرمنده شهدا نیز نشویم.

وی در ادامه با اشاره به سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان و پیگیری مصوبات شورای هماهنگی مجموعه دستگاه‌های وزارت کار در این سفر، گفت: مسئولان مربوطه باید پیگیر اجرایی‌شدن مصوبات باشند.

عیسی زاده در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از عدم پیگیری‌ها و کم‌کاری برخی رؤسای ادارات و مسئولان در شهرستان، تصریح کرد: مگر می‌شود یک زمین چندین سال بلاتکلیف باشد؟ مگر می‌شود در چند سال گذشته حتی یک متر هم برای گسترش و توسعه شهر قدمی برندارید؟ پیگیری می‌کنیم و امکاناتی را برای شهرستان فراهم می‌کنیم؛ ولی با کم‌کاری با مشکل مواجه می‌شود.

نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی اینجا بله می‌گویند؛ ولی بعداً گزارشی مخالف می‌نویسند و بهانه می‌آورند، اظهار کرد: فکر نکنید که این خدمت‌کردن به مردم، نظام و انقلاب است.

وی به پروژه جاده میاندوآب – میانه – سرچم نیز اشاره کرد و گفت: قول داده بودم که شهریورماه جاده سرچم تا اربط که محدوده آذربایجان غربی است به پایان برسانیم و این‌گونه هم شده و اکنون تمام شده است؛ ولی در ادامه باید پیگیری کنیم تا بخش دیگر نیز تکمیل شود.

عیسی زاده تصریح کرد: باید همه آستین‌ها را برای خدمت به شهر و مردم بالا بزنیم و در این راستا هر تک‌تک ما مسئول بوده و وظیفه داریم.

نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه میاندوآب قطب و مرکز منطقه است، اظهار کرد: میاندوآب، مرکزیت منطقه را دارد نه شهرهایی که بن‌بست بوده و راه به جایی ندارند و این را باید همیشه در نظر داشته باشیم.

وی در ادامه با اشاره به برخی اقدامات و پیگیری‌ها از جمله پروژه‌های راه‌سازی، امور آب، کشاورزی، افزود: مسئولان شهر زحمات زیادی می‌کشند؛ ولی کارهای روی زمین‌مانده زیادی نیز داریم که باید پیگیری شوند و مسئولان باید به این نکته نیز توجه داشته باشند.

عیسی زاده با بیان اینکه میاندوآب محور ارتباطی منطقه بوده و گذرگاه روزانه هزاران مسافر است، گفت: بخشی از مشکلات در مورد آسفالت و غیره ناشی از همین موضوع است که باید موردتوجه مسئولان شهرداری و شورای شهر بوده و پیگیر آن از ادارات متولی باشند تا هزینه‌ها را جبران کنند.

نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی هم چنین با اشاره به بازدیدهای انجام‌گرفته از روستاهای مختلف، افزود: به هر روستایی در بخش مرکزی و بکتاش و محورها سر زدیم، پروژه عمرانی را مشاهده کردیم که در واقع نشان می‌دهد میاندوآب به کارگاه عمرانی تبدیل شده است.
وی با تأکید بر اینکه دولت کارها و اقدامات خوبی انجام داده؛ ولی متأسفانه گفته نشده است، گفت: دولت و نظام جمهوری اسلامی با تمام توان در خدمت مردم بوده و در این راستا تلاش می‌کند.

 انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=20947

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.