تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ 16 ربيع ثاني 1446 Saturday, 19 October , 2024
امام‌جمعه اهل‌سنت ارومیه:

دهه بصیرت فرصتی مناسب برای دشمن‌شناسی و جهاد است

  • کد خبر : 28201
  • ۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۰:۰۵
دهه بصیرت فرصتی مناسب برای دشمن‌شناسی و جهاد است
امام‌جمعه اهل‌سنت ارومیه گفت: دهه بصیرت فرصتی مناسب برای دشمن‌شناسی، جهاد و تبیین ناگفته‌های انقلاب اسلامی برای نسل جوان است.  

ماموستا مامد کلشی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «اروم‌نیوز»، حماسه ۹ دی را یکی از بزرگ‌ترین اتفاقات تاریخ انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: در جریان فتنه سال ۸۸، اقتدار ملت ایران بیش‌ازپیش به همگان ثابت شد.

وی تصریح کرد: ملت بابصیرت ایران اسلامی در ۹ دی‌ماه به صحنه آمدند و با حرکت خودجوش مردمی که به دشمنان و افرادی که نیت سوء به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشتند، پاسخ محکمی برای همیشه دادند.

امام‌جمعه اهل‌سنت ارومیه با بیان اینکه، دشمن هرگز دست از دشمنی‌های خود برنداشته و در کمین است تا از کوچک‌ترین فرصت‌ها و تهدیدهای جامعه برای ضربه‌زدن به مردم و موجودیت دین اسلام استفاده کند، افزود: نتیجه انتخابات سال ۸۸، تنها بهانه‌ای برای این فتنه‌گران بود چرا که آنان با فریب آمریکا اصل نظام را نشانه گرفته بودند که با هوشیاری مردم به اهداف شوم خود دست نیافتند.

کلشی‌نژاد با بیان اینکه، مقام معظم رهبری مهم‌ترین نقش را در فروکش‌کردن فتنه ۸۸ داشتند، عنوان کرد: حماسه ۹ دی با رهبری آیت‌الله خامنه‌ای رهبر فرزانه انقلاب به وقوع پیوست و از این طریق دست فتنه‌گران را کوتاه و نقشه‌های استکبار جهانی را خنثی ساخت.

وی افزود: ملت ایران با رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری هرگز اجازه نخواهند داد که خون شهدا پایمال شود.

کلشی‌نژاد به هدف اصلی دشمنان نظام و اسلام در فتنه سال ۸۸ اشاره کرد و گفت: هدف اصلی فتنه‌گران در نهم دی‌ماه سال ۸۸ براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

وی با بیان اینکه، حماسه ۹ دی‌ماه سال ۸۸ نماد همراهی جامعه با انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: دهه بصیرت فرصتی مناسب برای دشمن‌شناسی و تبیین ناگفته‌های انقلاب اسلامی برای نسل جوان است.

کلشی‌نژاد گفت: باید در راستای افزایش آگاهی و بصیرت جوانان برنامه‌ریزی شود، اهداف و آرمان‌های اسلام و انقلاب را به نسل جوان معرفی گردد؛ چراکه دشمنان از هر فرصتی برای نابودی اسلام استفاده می‌کنند بنابراین نسل جوان باید بدانند که در مواقع این‌چنینی چه برخوردی داشته باشند و چگونه فتنه‌های دشمنان را نبود کنند.

نجیبه معصومی سرای

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=28201
  • نویسنده : نجیبه معصومی سرای

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.