تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ 16 ربيع ثاني 1446 Saturday, 19 October , 2024
فرماندهی انتظامی پیرانشهر خبر داد:

دستگیری سارقین خانه‌باغ‌ها در پیرانشهر

  • کد خبر : 27490
  • ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۹:۱۰
دستگیری سارقین خانه‌باغ‌ها در پیرانشهر
فرمانده انتظامی پیرانشهر از دستگیری سارقین خانه‌باغ‌ها در پیرانشهر خبر داد و گفت: در این شهرستان شاهد کاهش سه درصدی آمار سرقت هستیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «اروم نیوز» یونس ارجمند فرماندهی انتظامی شهرستان پیرانشهر در گفتگو با خبرنگار روژنیوز اظهار کرد: در چند روز اخیر چندین باند سارقین و کلاهبرداری در پیرانشهر دستگیر شدند و عملاً در این شهرستان شاهد کاهش سه درصدی آمار سرقت بودیم.

فرماندهی انتظامی شهرستان پیرانشهر با اشاره به کاهش سه درصدی سرقت در شهرستان گفت: باتوجه‌به مطالبات همشهریان مبنی بر اعلام سرقت در خانه‌باغ‌هایی سطح شهرستان، پلیس بلافاصله وارد عمل شده و با تلاش همکاران باند سارقان خانه‌باغ‌های شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

ارجمند افزود: این عملیات به‌صورت ویژه انجام گرفت و دراین‌رابطه ۶ سارق و دو مال‌خر دستگیر شدند و جمع کالاهای مکشوفه از این سارقان به ارزش بیش از یک میلیارد تومان بازپس گرفته شد.

فرماندهی انتظامی پیرانشهر در ادامه تصریح کرد: طی چند روز گذشته شاکیان زیادی دررابطه با یک پرونده کلاهبرداری به ارزش بیش از 150 میلیارد ریال به اداره آگاهی شهرستان مراجعه کردند و باتوجه‌به اهمیت موضوع سریعاً اقدامات انجام گرفت و با تلاش همکاران در اداره آگاهی شهرستان این باند کلاهبرداری به همراه چهار همدست دستگیر شدند و در اختیار مقامات قضایی قرار گرفتند.

ارجمند افزود: در رابطه‌با این پرونده کلاهبرداری تاکنون نزدیک به 30 شاکی فردی نسبت به این باند کلاهبرداری اعلام شکایت کرده‌اند و از همشهریان عزیز تقاضا می‌شود، افرادی که دراین‌رابطه شاکی هستند با دردست‌داشتن مستندات به پلیس آگاهی شهرستان مراجعه کنند و نسبت به شناسایی این افراد اقدام و شکایت خود را تقدیم کنند تا مراحل قانونی این پرونده انجام گیرد.

فرماندهی انتظامی پیرانشهر با اشاره به دیگر اقدامات پلیس در شهرستان پیرانشهر اظهار داشت: یک سارق نیز که از سال ۹۶ متواری شده بودند پس از گذشت ۶ سال دستگیر شدند، همچنین سه نفر سارق نیز که اقدام به سرقت موتورسیکلت و اتومبیل می‌کردند نیز دستگیر شده و یک نفر سارق دیگر که به ۱۱ فقره سرقت اعتراف کرده جمعاً به ارزش سه میلیارد ریال دستگیر شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=27490

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.