تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ 16 ربيع ثاني 1446 Saturday, 19 October , 2024

داعش دست‌پرورده منافقان است / لزوم تبیین خیانت منافقین به مردم

  • کد خبر : 7952
  • ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۲
داعش دست‌پرورده منافقان است / لزوم تبیین خیانت منافقین به مردم

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید سلمان ذاکر در گفت‌وگو با خبرنگار اروم نیوز با اشاره به سالروز جنایات ۲۸ خرداد ۱۳۶۷ توسط منافقین خلق اظهار کرد: ذات منافقین به دلیل سوءاستفاده از کفار و مسلمان بدتر از طینت و ذات کفار است و به دلیل منافع شخصی سعی در حذف رقبای خود هستند. وی تصریح کرد: نفاق یک […]

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید سلمان ذاکر در گفت‌وگو با خبرنگار اروم نیوز با اشاره به سالروز جنایات ۲۸ خرداد ۱۳۶۷ توسط منافقین خلق اظهار کرد: ذات منافقین به دلیل سوءاستفاده از کفار و مسلمان بدتر از طینت و ذات کفار است و به دلیل منافع شخصی سعی در حذف رقبای خود هستند.

وی تصریح کرد: نفاق یک پدیده باسابقه است که از زمان پیدایش اسلام تاکنون وجود داشته و منافقین بیکار ننشسته و دائماً در حال نفاق و کینه‌توزی هستند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: متأسفانه رفتار و جنایات منافقین که آمیخته به خیانت است همچنان ادامه دارد و از ذهن مردم نیز پاک نشده است.

ذاکر گفت: باتوجه‌به اینکه منافقین ضد بشریت، انسانیت، ادیان و مذاهب هستند و بر ضد قومیت‌ها فعالیت می‌کنند و سعی می‌کنند با افکار منحرف خود را قانع کنند؛ بنابراین تبیین خیانت منافقین به مردم ایران اسلامی در جامعه از ضروریات است.

وی تصریح کرد: داعش دست‌پرورده منافقین بوده و کارهای آنان همانند راه منافقان در دهه ۶۰ است که با شعائر اسلامی وحشتناک‌ترین جنایات را در حق اسلام و مسلمین به ثبت رسانده‌اند.

ذاکر افزود: منافقان در طول تاریخ با ابزارهای گوناگون و با خشونت قصد دارند رعب و وحشت در جامعه ایجاد کرده تا بر جامعه تسلط پیدا کنند.

وی تصریح کرد: متأسفانه ما در نشان‌دادن واقعیت‌هایی که در تاریخ انقلاب اسلامی رخ داد کوتاهی کردیم سیره داعش همان روش منافقین و تروریست‌ها است، بنابراین ما باید برای نسل خودمان این فجایع را تبیین کنیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=7952

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.