تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ 16 ربيع ثاني 1446 Saturday, 19 October , 2024

حمله حماس یک شکست نظامی و اطلاعاتی برای اسرائیل است

  • کد خبر : 25540
  • ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
حمله حماس یک شکست نظامی و اطلاعاتی برای اسرائیل است

به گزارش اروم نیوز به نقل از درناسسی حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه‌های نمازجمعه ارومیه که در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهارداشت: دنیا محل گذر است و ماندنی نیست، لازمه سعادت انسان رعایت تقوا است و هیچ‌وقت گناه و فسق و فجور باعث سعادت نمی‌شود؛ بنابراین انسان نباید آخرت را فراموش کند […]

به گزارش اروم نیوز به نقل از درناسسی حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه‌های نمازجمعه ارومیه که در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهارداشت: دنیا محل گذر است و ماندنی نیست، لازمه سعادت انسان رعایت تقوا است و هیچ‌وقت گناه و فسق و فجور باعث سعادت نمی‌شود؛ بنابراین انسان نباید آخرت را فراموش کند و باید در عمل خیر از دیگران سبقت بگیرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قریشی با اشاره به ۲۲ مهر، روز جهانی استاندارد افزود: لازمه رغبت مردم به استفاده از یک محصول و رقابت آن با سایر محصولات، توجه به کیفیت و کمیت قابل‌قبول و استاندارد آن محصول است.

وی ادامه داد:در حال حاضر هم تولیدکنندگان باید محصولات استاندارد و باکیفیت تولید کنند و هم مسئولین استاندارد نیز بر محصولات تولیدی نظارت بیشتری داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در ارومیه با اشاره به ۲۶ مهر روز تربیت‌بدنی تصریح کرد: در دین اسلام همواره به نشاط توصیه شده است و مسئله ورزش و تربیت‌بدنی اولویت‌دارترین مسئله در دین اسلام است.

وی تصریح کرد: مسئولین تربیت‌بدنی، در کنار برگزاری مسابقات ورزشی بر ورزش همگانی نیز توجه بیشتری کنند و فرهنگ‌سازی شود تا همه مردم هر روز چند دقیقه ورزش کنند.

قریشی ادامه داد: جانبازان شهدای زنده و مایه رحمت برای کشور بوده و ضروری است مسئولان به مشکلات جانبازان توجه و رسیدگی کنند.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی ۷۰ سال بر مردم فلسطین جنایت کرده است و این جنایات هرگز فراموش‌شدنی نیست، عنوان کرد: حمله رزمندگان فلسطینی به رژیم صهیونیستی هم از نظر نظامی و هم اطلاعاتی برای این رژیم یک شکست محسوب می‌شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی همیشه ادعای اشرافیت بر همه امور داشت و خود را قدرت مطلق می‌دانست گفت: بر همگان وظیفه است از مظلومیت فلسطینی‌ها حمایت کنند؛ معیار مسلمان بودن حمایت از این مردم مظلوم است؛ بنابراین باید به ندای آنها لبیک گفت به میدان آمد چرا که خداوند وعده نصرت داده است.

قریشی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی همواره با صرف هزینه‌های کلان و تلاش بسیار در صدد عادی‌سازی روابط با کشورهای عربی بود، و سالیان زیادی جنایات ددمنشانه‌ای بر مردم مظلوم فلسطین رواداشت اما قدرت این رژیم غاصب پوشالی و ازبین‌رفتنی است.

خاطرنشان می شودنمازگزاران در محکومیت جنایت رژیم کودک کش اسرائیل و شکرانه پیروزی مبارزان فلسطینی از مقابل مصلی امام خمینی ارومیه به سمت خیابان شهید نوری تا تقاطع خیابان پزشکیان با سردادن شعارهای “مرگ بر اسرائیل”،” مرگ بر آمریکا”، “مرگ بر منافق”،” فلسطین، فلسطین حمایتت می‌کنیم” انزجار خود از رژیم غاصب صهیونیستی و حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین نشان دادند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=25540

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.