تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ 16 ربيع ثاني 1446 Saturday, 19 October , 2024

حملات موشکی پیام قاطع به صهیونیست‌هاست

  • کد خبر : 62334
  • ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۹:۳۱
حملات موشکی پیام قاطع به صهیونیست‌هاست
امام جمعه اهل سنت ارومیه با بیان اینکه حملات موشکی پیام قاطع به صهیونیست‌ها است گفت: اقدام سپاه پاسداران یک پاسخ مشروع و به‌حق بود که به دنیا نشان داد مقاومت همچنان زنده است و دشمنان اسلام باید هزینه‌های جنایات خود را بپردازند.

ماموستا کلشی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «اروم نیوز» با اشاره به حمله موشکی شب گذشته سپاه پاسداران به اسرائیل اظهار کرد: این حمله در پاسخ به جنایات بی‌وقفه‌ای بود که رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین انجام می‌دهد. رژیم اشغالگر مدت‌هاست که حقوق انسانی و بشری مردم مظلوم فلسطین را زیر پا گذاشته و در این میان، شهادت اسماعیل هنیه و شهادت سید حسن نصرالله نقطه اوج این ستم‌ها بود.

وی ادامه داد: اقدام سپاه پاسداران یک پاسخ مشروع و به‌حق بود که به دنیا نشان داد مقاومت همچنان زنده است و دشمنان اسلام باید هزینه‌های جنایات خود را بپردازند.

امام جمعه اهل سنت ارومیه تصریح کرد: این اقدام، نمونه‌ای روشن از همبستگی و اتحاد میان ملت‌های مسلمان است. سپاه پاسداران به‌عنوان یکی از ستون‌های مقاومت اسلامی، نشان داد که دفاع از حقوق مردم فلسطین تنها بر عهده یک ملت یا یک قوم نیست؛ بلکه این وظیفه تمامی مسلمانان جهان است.

وی یادآور شد: وحدت اسلامی در برابر استکبار و ظلم، نیاز مبرم ماست و این حمله موشکی به تل‌آویو در راستای تحقق این وحدت بود.

امام جمعه اهل سنت ارومیه در پاسخ به سوال خبرنگار در مورد توجه به واکنش‌های احتمالی جهانی به این حمله عنوان کرد: انتظار ما از کشورهای مسلمان این است که در برابر فشارهای بین‌المللی که ممکن است پس از این اقدام به وجود بیاید، ایستادگی کنند.

کلشی‌نژاد گفت: ملت‌های مسلمان باید به‌صورت متحد و یکپارچه از جبهه مقاومت حمایت کنند.اکنون زمان آن است که کشورهای اسلامی، با همکاری و اتحاد، به هرگونه فشاری از سوی رژیم صهیونیستی و هم‌پیمانانش پاسخ دهند.

وی افزود: این مبارزه، مبارزه‌ای نیست که فقط به یک کشور یا یک گروه محدود شود؛ بلکه مبارزه تمامی امت اسلامی برای آزادی قدس و دفاع از کرامت انسانی است.

کلشی‌نژاد با بیان اینکه این حمله به تضعیف بیشتر رژیم صهیونیستی و نزدیک شدن به آزادی قدس عنوان کرد: رژیم صهیونیستی از درون تضعیف شده و با چنین اقداماتی، این ضعف عیان‌تر خواهد شد. ملت فلسطین و جبهه مقاومت هر روز قوی‌تر می‌شوند و این مسئله به آزادسازی قدس نزدیک‌تر می‌گردد. این حملات موشکی، پیام محکمی به رژیم صهیونیستی بود که دیگر نمی‌تواند به جنایاتش ادامه دهد بدون اینکه پاسخی قاطع دریافت کند.

امام جمعه اهل سنت ارومیه خاطرنشان کرد: مقاومت، تنها راه آزادسازی قدس است. باید همچنان با ایمان به خداوند، به این مسیر ادامه داد. ملت‌های مسلمان باید در کنار یکدیگر بایستند و از برادران و خواهران فلسطینی خود حمایت کنند. آینده از آن مظلومان و ستمدیدگان است و با ادامه این مسیر، به آزادی قدس و پیروزی نهایی نزدیک خواهیم شد.

انتهای خبر/و

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=62334

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.