تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ 16 ربيع ثاني 1446 Saturday, 19 October , 2024

حل مشکلات نیازمند همت ویژه مدیران اجرایی است

  • کد خبر : 5608
  • ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰
حل مشکلات نیازمند همت ویژه مدیران اجرایی است

به گزارش پایگاه خبری اروم نیوز؛ جواد کرمی سه‌شنبه شب در جلسه کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی آذربایجان غربی افزود: این همت ویژه می‌تواند موجب بهبود وضعیت استان در بسیاری از حوزه‌ها به ویژه در بخش‌های اقتصادی باشد. وی اضافه کرد: ما مسوول هستیم تا با حضور در میدان، گره‌ها را باز کنیم و این امر […]

به گزارش پایگاه خبری اروم نیوز؛ جواد کرمی سه‌شنبه شب در جلسه کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی آذربایجان غربی افزود: این همت ویژه می‌تواند موجب بهبود وضعیت استان در بسیاری از حوزه‌ها به ویژه در بخش‌های اقتصادی باشد.

وی اضافه کرد: ما مسوول هستیم تا با حضور در میدان، گره‌ها را باز کنیم و این امر در این برهه حساس بسیار ضروری به نظر می‌رسد.

ناظر گمرکات آذربایجان غربی هم در این جلسه با ارائه گزارشی در خصوص وضعیت صادرات و واردات استان در دو ماهه امسال اظهار کرد: در این مدت میزان صادرات استان به بیش از ۴۵۱ هزار تُن رسیده که ۲۶ درصد بیشتر از مدت مشابه سال گذشته است.

خالد جنگجو ادامه داد: ارزش صادرات از استان نیز در دو ماهه امسال ۱۷۰ میلیون دلار بود که در این بخش هم ۳۸ درصد رشد را شاهد هستیم.

وی گفت: میزان واردات ۲ ماهه ابتدایی امسال در آذربایجان غربی هم از نظر وزنی نسبت به مدت مشابه پارسال ۳۱ درصد کاهش داشته ولی از نظر ارزش چهار درصد افزایش یافته است.

جنگجو افزود: تردد روزانه از گمرکات آذربایجان غربی هم ۴۱ درصد بیشتر شده و میانگین تردد روزانه کامیون هم به یک هزار و ۸۴۱ دستگاه رسیده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=5608

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.