تاریخ : یکشنبه, ۲۹ مهر , ۱۴۰۳ 17 ربيع ثاني 1446 Sunday, 20 October , 2024

ثبت 2 هزار تخلف در حوزه کالاهای اساسی در آذربایجان‌غربی

  • کد خبر : 26008
  • ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷
ثبت 2 هزار تخلف در حوزه کالاهای اساسی در آذربایجان‌غربی

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «اروم نیوز» قادر لعل شهسوار در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: ۲ هزار پرونده تخلف در حوزه کالاهای اساسی و آرد و نان در استان طی نیمه نخست سال ثبت و تشکیل شد و این تخلفات طی ۱۲ هزار و ۱۴۱ مورد بازرسی از سطح مراکز فروش و اصناف […]

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «اروم نیوز» قادر لعل شهسوار در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: ۲ هزار پرونده تخلف در حوزه کالاهای اساسی و آرد و نان در استان طی نیمه نخست سال ثبت و تشکیل شد و این تخلفات طی ۱۲ هزار و ۱۴۱ مورد بازرسی از سطح مراکز فروش و اصناف استان به ارزش ۲۰۳ میلیارد و ۷۵۷ میلیون ریال کشف و ثبت شده است.

وی اظهار کرد: از این میزان بازرسی‌ها یک هزار و ۶۴۵ پرونده تشکیل شده مربوط به حوزه آرد و نان و بقیه مربوط به سایر کالاهای اساسی از جمله گوشت مرغ، انواع گوشت حیوانی، شیر و لبنیات، شکر، روغن، میوه و سبزی و سایر کالاهای کشاورزی می‌شود.

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی آذربایجان غربی ادامه داد: ارزش ریالی پرونده‌های تخلفات حوزه آرد و نان در استان ۳۷ میلیارد و ۸۰۵ میلیون ریال برآورد شده است.

لعل شهسوار اضافه کرد: تعداد پنج هزار و ۶۵۶ بازرسی هم در زمینه کالاهای اساسی انجام شده که منجر به تشکیل ۴۳۶ پرونده به ارزش ۱۶۵ میلیارد و ۹۵۲ میلیون ریال شده است و اکیپ‌های بازرسی قرارگاه امنیت غذایی در جهاد کشاورزی استان در سطح بازار اقلام پر مصرف و کالاهای اساسی موردنیاز مردم به‌صورت شبانه‌روزی در حال رصد و پایش بازار هستند.

خاطرنشان می‌شود طبق آیین‌نامه اجرایی قانون انتزاع (تمرکز وظایف و اختیارات بخش کشاورزی در وزارت جهاد) تمامی امور مربوط به تجارت بخش کشاورزی، صادرات و واردات، تنظیم بازار داخلی، امور گندم، آرد و نان، فرش دستباف، صنایع تبدیلی و تکمیلی و صنایع غذایی در اختیار وزارت جهاد کشاورزی است.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه : https://oroumnews.ir/?p=26008

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.